risengrød til babyen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. april 2008

linemus

Vi skal ha' risengrød til aften - det må Signe og Nanna vel også få, ik'? Jer der har prøvet at gi' de små det, har I serveret det, som til jer selv, eller blander I det hele sammen til én grød (altså kanel og sukker og smør)? Ku' de li' det :)? Knus Line - snottet og træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

Joan ( Smallie )

Jeg har ikke prøvet at give Niels risengrød men det har han fået i dp og han kunne rigtig godt li det. Tror måske bare du skal passe lidt på hvis de ikke er vant til at drikke rigtig ko mælk.

Og det sidste kan jeg ikke svare på :$

Håber du kunne bruge bare lidt af det

Hilsen Joan

Anmeld

6. april 2008

Monica

Jeg ville bare servere det med kanel og sukker som vi selv får det.. Men du har jo nok givet dem aftensmad, så måske du kan fortælle om de kunne li det...:)

Monica

Anmeld

6. april 2008

linemus

Det var vist ikke nogen overvældende succes. De første bidder gik fint, men så blev de begge utilfredse. Det hjalp da jeg blandede det hele sammen med noget frugtmos, så gled der noget mere ned. Men alt i alt ikke ret meget - øv. Jeg synes det er blevet sværere med aftensmaden - de gider ligesom ikke rigtig mere. Vil hellere have vores mad, især hvis det er noget man selv kan holde ved og gnave i, men det mætter bare ikke helt så godt som en kæmpe portion kartoffelmos... Synes godt nok det mad"sjov" er det sværeste at finde ud af...

Tak for svar.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.