Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej derude :-)D 16/2 skrev jeg for at høre jeres mening om begyndende fødsel :-)Den var god nok Jeg havde haft en muren i maven og havde natten til d 16 været vågen i nogle timer pga hårde begyndende veer Jeg blev hentet af ambulancen 11,30 Tirsdag D 16 og kl 18.15 fødte jeg vores skønne lille vidunder Lykke <3Der var lidt komplikationer med hjertelyd men heldigvis fik jeg presseveer inden der blev bestemt hun skulle tages med sugekop, navlesnoren var rundt om hendes hals men den sad løs så derfor steg og faldt hendes hjerterytme. Hun lå på børneafdelingen i godt 12 timer for vand i lungerne også fik jeg hende ned til mig på barselsgangen Vi er så glade for endnu engang at være så heldige at havde fået os en rigtig smuk og helt igennem dejlig pige En lille update til dem der var nysgerrige Rigtig god aften derude
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun smuk.. Tillykke med jeres lille pige
onlyme skriver: Hej derude :-)D 16/2 skrev jeg for at høre jeres mening om begyndende fødsel :-)Den var god nok Jeg havde haft en muren i maven og havde natten til d 16 været vågen i nogle timer pga hårde begyndende veer Jeg blev hentet af ambulancen 11,30 Tirsdag D 16 og kl 18.15 fødte jeg vores skønne lille vidunder Lykke <3Der var lidt komplikationer med hjertelyd men heldigvis fik jeg presseveer inden der blev bestemt hun skulle tages med sugekop, navlesnoren var rundt om hendes hals men den sad løs så derfor steg og faldt hendes hjerterytme. Hun lå på børneafdelingen i godt 12 timer for vand i lungerne også fik jeg hende ned til mig på barselsgangen Vi er så glade for endnu engang at være så heldige at havde fået os en rigtig smuk og helt igennem dejlig pige En lille update til dem der var nysgerrige Rigtig god aften derude
Hvor er hun herlig ! Stort tillykke med den lille søde pige
Hvor ser hun dog smuk ud, stort tillykke med hende
Hvor er i da søde :-)Tusind mange tak <3Hun er virkelig smuk som det smukkeste stjerneskud <3Er så skønt med hende i huset istedet for i maven
Sikke en lækker pige, kæmpe tillykke med Lykke
Hun er da en lækker lille pige. Stort tillykke med hende...
Sikke en smuk lille pige
Stort tillykke
Stort tillykke med din datter.
Sikke et smukt navn - det hedder jeg nemlig selv, og har altid været rigtig glad, for at hedde det .
Lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128