Har andre prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2009

BabyTosset

Jeg har i de sidste 3 ugers tid oplevet hovedpine engang i mellem - Nogle gange værre end andre. Jeg sagde det til min jordmoder i sidste uge, og da mit blodtryk i forvejen ligger rimelig højt (dog inden for normalen), mente hun, at der nok ikke skulle meget til at forhøje det, og at det nok var det som gav hovedpinen. Jeg forstår det bare ikke, for synes ikke jeg ligefrem laver nok til at kunne forhøje det. Har siddet på skolebænken i 2 uger, og på arbejdet sker der heller ikke særlig meget  Er der andre, som har prøvet det under graviditeten?? Uanset hvad ringer jeg til min læge i morgen, da det er rimelig frustrerende at få hovedpine sådan ud af det blå

Knus Pia 15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BabyTosset skriver:

Jeg har i de sidste 3 ugers tid oplevet hovedpine engang i mellem - Nogle gange værre end andre. Jeg sagde det til min jordmoder i sidste uge, og da mit blodtryk i forvejen ligger rimelig højt (dog inden for normalen), mente hun, at der nok ikke skulle meget til at forhøje det, og at det nok var det som gav hovedpinen. Jeg forstår det bare ikke, for synes ikke jeg ligefrem laver nok til at kunne forhøje det. Har siddet på skolebænken i 2 uger, og på arbejdet sker der heller ikke særlig meget  Er der andre, som har prøvet det under graviditeten?? Uanset hvad ringer jeg til min læge i morgen, da det er rimelig frustrerende at få hovedpine sådan ud af det blå

Knus Pia 15+4

Jeg ved Trissemusen har oplevet det og oplever det. Det har været igennem hele graviditeten. Prøv at prik hende på skulderen

Anmeld

24. september 2009

Rikkemor89

Hej Pia (:
Nu kan jeg fortælle dig a det er ikk farligt med ondt i hovedet imens a du er gravid, her for 2 uger siden, gik jeg i 6 dage med ondt i knolden, så læste jeg, a når man er gravid kan man altså godt have ondt i hovedet uden grund.
Jeg er kun 11 uger henne i dag & jeg døjer meget med det & det gjorde jeg ikk før.
Hilsen Rikke. 11 uger henne (: 

Anmeld

24. september 2009

BabyTosset

ThulinJust skriver:

Hej Pia (:
Nu kan jeg fortælle dig a det er ikk farligt med ondt i hovedet imens a du er gravid, her for 2 uger siden, gik jeg i 6 dage med ondt i knolden, så læste jeg, a når man er gravid kan man altså godt have ondt i hovedet uden grund.
Jeg er kun 11 uger henne i dag & jeg døjer meget med det & det gjorde jeg ikk før.
Hilsen Rikke. 11 uger henne (: 

Jeg har også læst, at hovedpine godt kan være en "bivirkning" af graviditeten, men det er nok fordi, min jordmoder har snakket om evt. forhøjet blodtryk, at jeg bliver lidt nervøs  Men uanset hvad, så er det frustrerende med hovedpine, som man ikke rigtig kan gøre så meget ved - Specielt når det bliver så slemt, at man må tage hjem fra arbejde  (er dog heldigvis kun sket een gang indtil videre..)

Ja, medlidenhed med mig selv mangler jeg da ikke

Anmeld

24. september 2009

Maise

BabyTosset skriver:

Knus Pia 15+4

Jeg har også i perioder haft hovedpine, hvilket jeg normalt aldrig har, og jeg har en ungpiges blodtryk. Har læst flere steder at det er normalt under graviditeten. Man skal dog være opmærksom da det kan være pga forhøjet BT eller et symptom på svangerskabsforgiftning, men der har man også andre bivirkninger som vand i kroppen, kvalme og flimrende syn.
Men synes du jævnligt skal holde øje med dit BT uanset. God bedring

Anmeld

24. september 2009

BabyTosset

Maise skriver:

Jeg har også i perioder haft hovedpine, hvilket jeg normalt aldrig har, og jeg har en ungpiges blodtryk. Har læst flere steder at det er normalt under graviditeten. Man skal dog være opmærksom da det kan være pga forhøjet BT eller et symptom på svangerskabsforgiftning, men der har man også andre bivirkninger som vand i kroppen, kvalme og flimrende syn.
Men synes du jævnligt skal holde øje med dit BT uanset. God bedring

Jeg låner også en blodtryksmåler af mine forældre i dag - Godt de gamle mennesker har sådan en  Min jordmoder ville nemlig gerne have, jeg prøvede at måle blodtrykket, når jeg har hovedpine..

Og tak, håber også snart jeg er i bedring

Anmeld

25. september 2009

BabyTosset

Så har jeg snakket med lægen - Skal komme derop i næste uge, så jeg kan få målt blodtryk, tjekket urin og talt om, hvilken slags hovedpine jeg har. Og så må jeg ikke tage på arbejde, hvis jeg har hovedpine - Strenge ordrer fra lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.