Synes tit man hører den der "men så gav jeg ham/hende en flaske og fik det gladeste barn" og nu begynder jeg at overveje det.
har fået en lille dreng for to mdr siden, han er skøn og dejlig og verdens sødeste unge <3 jeg har bare lidt et dilemma, han spiser om dagen ca hver time, og sover kun en halv time ad gangen ca, han har svært ved at komme over i den dybe søvn. Problemet er så at han er halv træt hele dagen, det er først omkring kl 16 han tager et par timer i streg, og om natten sover han rigtig fint. Synes det er så synd for ham at han ikke kan få hvilet ordentligt om dagen, jeg har prøvet ALT, alle råd til at få en længere lur, det har enkelte gange virket, men langt fra altid.
nu tænker jeg om man skulle prøve at give ham en flaske inden formiddagsluren, bare så han måske kan blive godt mæt og sove en god lur så han er klar til resten af dagen. Når han er veludhvilet er han den sødeste glade lille dreng.
Mit problem er dog at jeg er lidt "bange" for flasken hvis man kan sige det sådan, jeg frygter at han vil droppe brystet helt, og vil så nødig opgive amningen helt endnu, også er jeg bange for om han kan få problemer med maven (synes jeg har fået af vide at mme er hårdere for maven end mm)
måske jeg gå bare skal lave tingene være som de er, det er bare synd at se ham være så træt og ikke kunne få ordentligt ro, også er det heller ikke ligefrem lykken at amme dagen lang
Anmeld
Citér