D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Hej!
Jeg har en søn på knap 6 mdr. Han kan kravle, klatre, rejse sig og sidde selv. Jeg er jo bare mega stolt men synes nu det er ekstremt tidligt han ka så meget! Andre der har været i samme situation? Jeg babysikre selvfølgelig hele lejligheden, men nogen gode råd til hvordan jeg kommer uheld i forkøbet? Synes han er ret lille når han falder og slår sig.. 
Personligt går jeg rigtig meget ind for learning by doing.
Min datter var ca 7 mdr da hun lærte at rejse sig op, og begyndte derfor også at falde rigtig meget. Jeg synes selvfølgelig ikke det var sjovt at hun faldt og slog sig, men jeg synes hun havde godt af at lære det selv. Det tog ca en uge, så havde hun lært at bukke benene så hun landede på numsen i stedet for på hovedet. På samme måde da hun begyndte at gå ved at holde fat i ting, hun fandt selv ud af at hun ikke bare sådan lige kunne give slip, for så faldt hun altså. Og at hun måtte beherske sig med farten, for ellers gik det galt. Selvføgelig har jeg haft baby sikret lejligheden til en vis grad, så hun ikke kunne komme slemt til skade. Dog har jeg også gjort det meget i at f.eks. sige "Nej det må du ikke" og fjerne hende fra situationen 
Anmeld
Citér