Min baby er foran...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej! 

Jeg har en søn på knap 6 mdr. Han kan kravle, klatre, rejse sig og sidde selv. Jeg er jo bare mega stolt men synes nu det er ekstremt tidligt han ka så meget! Andre der har været i samme situation? Jeg babysikre selvfølgelig hele lejligheden, men nogen gode råd til hvordan jeg kommer uheld i forkøbet? Synes han er ret lille når han falder og slår sig.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej! 

Jeg har en søn på knap 6 mdr. Han kan kravle, klatre, rejse sig og sidde selv. Jeg er jo bare mega stolt men synes nu det er ekstremt tidligt han ka så meget! Andre der har været i samme situation? Jeg babysikre selvfølgelig hele lejligheden, men nogen gode råd til hvordan jeg kommer uheld i forkøbet? Synes han er ret lille når han falder og slår sig.. 

Personligt går jeg rigtig meget ind for learning by doing.

Min datter var ca 7 mdr da hun lærte at rejse sig op, og begyndte derfor også at falde rigtig meget. Jeg synes selvfølgelig ikke det var sjovt at hun faldt og slog sig, men jeg synes hun havde godt af at lære det selv. Det tog ca en uge, så havde hun lært at bukke benene så hun landede på numsen i stedet for på hovedet. På samme måde da hun begyndte at gå ved at holde fat i ting, hun fandt selv ud af at hun ikke bare sådan lige kunne give slip, for så faldt hun altså. Og at hun måtte beherske sig med farten, for ellers gik det galt. Selvføgelig har jeg haft baby sikret lejligheden til en vis grad, så hun ikke kunne komme slemt til skade. Dog har jeg også gjort det meget i at f.eks. sige "Nej det må du ikke" og fjerne hende fra situationen

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Hej! 

Hehe min første var enormt hurtig... Han gik da han var 9 måneder! Han gjorde det samme som din omkring 7 måneders alderen ... Han er 2 måneder fortidligt født, så jeg var pave stolt  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Mine tre har kravlet da de var 6 mdr, 6mdr og 5 mdr og kunne alt det din søn også kan i den alder. De gik få de var 10, 10, og 9 mdr.

Anmeld Citér

24. februar 2016

snuskesmor

Sådan var vores også. Vi trænede hende i at kravle ned fra ting med benene først, men ellers har hun fået lov til at udforske frit <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.