Vis din tattoo. Anonymt. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.082 visninger
16 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2016

Anonym trådstarter

Tænkte vi skal ha en sjov tattoo tråd hvor de anonyme herinde der ikke vil findes, også kan vise deres flotte tattoos frem  helt anonymt  alle må selfølgelig være med. Show Them tats 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

GUSO

Anonym skriver:

Tænkte vi skal ha en sjov tattoo tråd hvor de anonyme herinde der ikke vil findes, også kan vise deres flotte tattoos frem  helt anonymt  alle må selfølgelig være med. Show Them tats 

Jeg har disse 2 Cassiopeia på min fod og et hjerte på min under arm  har du nogle vi må se?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. februar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Jeg har 4. 

Højre underarm - et vædder kranie med min fødselsdag under 

Ribbene i venstre side - latinsk strofe 'Vita non est vivere sed valera vita est' (livet er mere end blot at være i live)

Venstre side af maven - en orkide med en fredsdue, stjerneskud og teksten 'Altid savnet - aldrig glemt'. Til minde om min farfar som jeg mistede i 2011

Fra brystkassen og op over skulderen - en giftig efeu og testen 'dont blend in - stand out' 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Trænger vist til at blive tegnet op 

Anmeld Citér

24. februar 2016

esioul

Anmeld Citér

24. februar 2016

Loa

GUSO skriver:

Jeg har disse 2 Cassiopeia på min fod og et hjerte på min under arm  har du nogle vi må se?? 

Gud hvor interessant/anderledes med det hjerte.. Er der nogen historie bag?

Anmeld Citér

24. februar 2016

Anonym trådstarter

Det her er mine to i farver. Wonderland temaet mangler baggrund osv. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

GUSO

Loa skriver:

Gud hvor interessant/anderledes med det hjerte.. Er der nogen historie bag?

Ja det er der, min søn er født med en alvorlig hjertefejl og vi har været ved at miste ham flere gange da han var helt lille, det er ren terapi, og det virker 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Diosa85

GUSO skriver:

Ja det er der, min søn er født med en alvorlig hjertefejl og vi har været ved at miste ham flere gange da han var helt lille, det er ren terapi, og det virker 

Fantastisk.  Ikke hjertefejlen selvfølgelig. Men at terapien virker på den måde. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Loa

GUSO skriver:

Årh hvor smukt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.