Nu har jeg læst lidt på den respons jeg har fået, og jeg har redigeret i min motivations beskrivelse 

Håber i måske lige hurtigt gider læse den igennem én gang til 
Det skal lige siges at jeg ikke er en haj til kommaer, så hvis der er kommafejl, så vil jeg påskønne hvis i gider at nævne dem 
Beskrivelse:
Hej!
Jeg er 21-årig ung kvinde som opdagede min passion for at lære fra mig under mit fritidsjob som Ride lærer hos PonyKlubben i Haderslev. Jeg har igennem studiejobbet fået et stort kendskab til undervisning, og hvad til vil sige at planlægge en sjov og lærerig undervisning som giver børn lyst til at lære mere.
Jeg har gjort brug af, og erfaret, at læringsstilene ”learning by doing” og Peer learning har haft en god indvirkning på børnene, det gjorde det lettere for dem at forstå, og relatere, til de rettelser som jeg gav igennem undervisningstimen. Det viste sig at børnene bedre huskede rettelserne, og hvorfor de blev givet, da jeg gjorde brug af Peer learning og ”learning by doing”.
Glæden ved at se børnene udvikle sig, ved hjælp af min undervisning og vejledning, var helt fantastisk. Jeg glædede mig til hver undervisningstime, fordi børnene, og undervisningen, gav mig en enorm mængde positiv energi, samt lysten til at gøre mit absolut bedste. Den følelse jeg havde efter hver undervisningstime, hvor jeg fik en fornemmelse af, at børnene havde haft det sjovt, lært noget og fået lyst til at lærer mere, er en af de ting som motiverer mig, til at blive lærer.
En anden ting som motiverer mig til være lærer, er min gamle matematiklærer fra folkeskolen. Hun er en af de mennesker som har haft den største indvirkning på mit liv. Hun lærte mig ikke at give op, og gjorde alt hvad hun kunne for at hjælpe mig med de fag, jeg havde svært ved, og de problemstillinger jeg sad overfor.
Hun er den person som har inspireret mig til at blive lærer, og er et eksempel på den lærer, jeg gerne vil uddanne mig til. Jeg vil gøre en forskel, og specielt for de unge som har brug for det.
Jeg føler, jeg kan gøre en forskel fordi, jeg selv har oplevet et behov for støtte, og oplevet den forskel som en lærer kan gøre. Jeg føler det giver mig, en enorm indsigt i hvad jeg som lærer kan gøre for at hjælpe de unge, så de får en positiv oplevelse med indlæring, og større gå-på-mod i livet.
Jeg har igennem mange overvejelser konkluderet, at jeg gerne vil være udskolingslærer, da jeg elsker udfordringer, og muligheden for at hjælpe unge godt videre. Da jeg har en stor interesse i Engelsk og
Matematik, det er derfor disse to, ud af de tre undervisningsfag, jeg ser mig selv undervise i.
Jeg ser mig selv som en klasselærer med færre klasser, men til genglæd flere fag i samme klasse, da jeg føler det giver mig en større mulighed for at komme tæt på de unge, og virkelig give dem den hjælp, og støtte de har brug for.