Væmmelige drømme under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. februar 2016

Mortil2drenge<3

er der nogen af jer gravide der har prøvet at have drømme om jeres baby dør? 

Jeg havde i nat en drøm der virkelig var ubehagelig, vågnede op og begyndte at stortude

drømte jeg fødte vores søn og alt var sådan normalt ved det, men så kunne han ikke trække vejret lige pludselig og så tog de ham og senere kom de ind og fortalte han var død. Og så drømte jeg ellers at jeg skulle planlægge begravelse osv. Virkelig forfærdeligt  

andre der har haft sådan nogle væmmelige drømme??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

hejmeddig10

Da jeg var høj gravid drømte jeg at vi var ude og gå en tur, og så ud af det blå faldt vores datter i havnen og druknede, fordi hun sank til bunden og vi kunne ikke få hende op igen. 

Generelt havde jeg nogle utroligt ubehagelige drømme under min graviditet. Men nu er vores datter da blevet 1 år, så jeg tror det er meget normalt at drømme nogle lidt ubehagelige drømme!

Men forstår dig godt! 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

hejmeddig10 skriver:

Da jeg var høj gravid drømte jeg at vi var ude og gå en tur, og så ud af det blå faldt vores datter i havnen og druknede, fordi hun sank til bunden og vi kunne ikke få hende op igen. 

Generelt havde jeg nogle utroligt ubehagelige drømme under min graviditet. Men nu er vores datter da blevet 1 år, så jeg tror det er meget normalt at drømme nogle lidt ubehagelige drømme!

Men forstår dig godt! 

Virkelig væmmeligt altså  

har også haft andre mærkelige drømme, blandt andet jeg har født en kat men det ligger jo lidt mere til den sjove ende 

men direkte og drømme om død og begravelse det er sgu da tarveligt 

Anmeld Citér

24. februar 2016

SabinaBHansen

Jeg drømte den anden nat, at der pludselig ikke var liv til 20 ugers scanningen (som er på fredag) �� - det var vildt ubehageligt, og selvom det var en underlig drøm med personer, der ikke passede sammen, var den SÅ virkelig, at jeg ikke faldt til ro, før jeg mærkede nogle gode blop fra hende.

mærkeligt som underbevidstheden arbejder ��

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

SabinaBHansen skriver:

Jeg drømte den anden nat, at der pludselig ikke var liv til 20 ugers scanningen (som er på fredag) �� - det var vildt ubehageligt, og selvom det var en underlig drøm med personer, der ikke passede sammen, var den SÅ virkelig, at jeg ikke faldt til ro, før jeg mærkede nogle gode blop fra hende.

mærkeligt som underbevidstheden arbejder ��

Ja jeg er glad for jeg kun har 5 uger tilbage nu jeg synes det er ubehageligt med alle de dumme drømme  

men ja det må være underbevidstheden der leger med os 

Anmeld Citér

24. februar 2016

SabinaBHansen

Det er heldigvis første gang i denne graviditet - sidste gang drømte jeg kun underlige drømme - med personer fra fortid og nutid blandet ind i hinanden  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

SabinaBHansen skriver:

Det er heldigvis første gang i denne graviditet - sidste gang drømte jeg kun underlige drømme - med personer fra fortid og nutid blandet ind i hinanden  

Ja det er underligt man skal have sådan nogle drømme 

Anmeld Citér

24. februar 2016

SabinaBHansen

Helt vildt - gad vide hvad formålet er...? 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mortil2drenge<3

SabinaBHansen skriver:

Helt vildt - gad vide hvad formålet er...? 

Ja godt spørgsmål  måske vores hjerner indstiller sig på det værste der kan ske

Anmeld Citér

24. februar 2016

SabinaBHansen

Ja nok sådan noget 

Så får jeg nok sjove drømme i nat - har lige overtalt min mand til, at vi skal føde hjemme, så der er en masse spørgsmål og uvisheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.