Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
KthA skriver:

Jeg tror det var en snyder ��  Jeg tog denne her i morges: 

Jeg synes jeg kan ane en meget, meget svag streg? Særligt hvis jeg tipper skærmen lidt.

Jeg ville vente et par dage, måske en uge og så teste igen. For at være helt sikker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

KthA

MummiT skriver:

Jeg synes jeg kan ane en meget, meget svag streg? Særligt hvis jeg tipper skærmen lidt.

Jeg ville vente et par dage, måske en uge og så teste igen. For at være helt sikker. 

Det synes jeg også at jeg kunne - men min kæreste fik mig overbevist om, at jeg så syner  den er jo også ultra ultra ultra svag. Har regnet ud at jeg Ville være 3 uger henne; så det er vel også begrænset hvad der kan ses på en test nu. 

For en god uge siden fik jeg en brun klat ud på papiret da jeg tørrede mig efter jeg tissede, jeg tror det var ægløsningsslim, det ligner det i hvert fald på en prik når man søger på nettet efter det, men jeg er jo på p-piller så burde jo ikke få ægløsning... Det noget sært noget! 

Anmeld Citér

25. februar 2016

Tine B

Men selv hvis den er ultra, ultra, ultra svag, så er den gældende hvis den er der.. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
KthA skriver:

Det synes jeg også at jeg kunne - men min kæreste fik mig overbevist om, at jeg så syner  den er jo også ultra ultra ultra svag. Har regnet ud at jeg Ville være 3 uger henne; så det er vel også begrænset hvad der kan ses på en test nu. 

For en god uge siden fik jeg en brun klat ud på papiret da jeg tørrede mig efter jeg tissede, jeg tror det var ægløsningsslim, det ligner det i hvert fald på en prik når man søger på nettet efter det, men jeg er jo på p-piller så burde jo ikke få ægløsning... Det noget sært noget! 

Jeg ville tage en test om uges tid så, og se hvad den siger. 

- Min datter er lavet på p-piller selvom jeg tog dem korrekt Og jeg havde alligevel været på p-piller i 5 år på det tidspunkt. Så det sker altså..

Og når nu ikke er længere henne så er en ultra svag streg jo stadig en streg som tyder på at der er noget.

Anmeld Citér

25. februar 2016

KthA

MummiT skriver:

Jeg ville tage en test om uges tid så, og se hvad den siger. 

- Min datter er lavet på p-piller selvom jeg tog dem korrekt Og jeg havde alligevel været på p-piller i 5 år på det tidspunkt. Så det sker altså..

Og når nu ikke er længere henne så er en ultra svag streg jo stadig en streg som tyder på at der er noget.

Ja, det tror jeg også at jeg gør. 

Ja, ingen prævention er 100% sikker, det kan jo ske  

tusind tak alle sammen, for jeres svar! Det er rigtig rart med ekstra øjne til at kigge på testen  

Anmeld Citér

25. februar 2016

KthA

Jeg ved godt at de kloge siger man ikke må/skal regne med en test efter tid, men den er kun blevet tydeligere siden jeg tog billedet efter de 3 minutter  (billedet i starten af mit indlæg) 

Er der nogle herinde der har erfaringer med teste der bliver tydeligere som timerne går?tydeligere er måske også meget sagt, men nu vil jeg mene man ikke skal anstrenge sig for at se en svag lyserød streg som før. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. februar 2016

Vilgerneværegravid

KthA skriver:

Det kan være implantationsblødning fra da ægget satte sig fast

Anmeld Citér

25. februar 2016

HVPigen

KthA skriver:

Jeg ved godt at de kloge siger man ikke må/skal regne med en test efter tid, men den er kun blevet tydeligere siden jeg tog billedet efter de 3 minutter  (billedet i starten af mit indlæg) 

Er der nogle herinde der har erfaringer med teste der bliver tydeligere som timerne går?tydeligere er måske også meget sagt, men nu vil jeg mene man ikke skal anstrenge sig for at se en svag lyserød streg som før. 

Min test var negativt med min datter , og 1 time senere kunne jeg se en streg og hun er kommet til verden idag så ja jeg er af den tro ligesom min læge siger der skal hcg til for at streg nr 2 kommer (cola kan faktisk udløse det også) 

jeg sidder selv i samme båd igen og jeg er gået meget over tid og jeg regner med jeg er gravid selv om testen er svag og først bliver mere tydeligt efter tid  

og den du tog aller sidst kan jeg stadig se en streg i  

Anmeld Citér

28. februar 2016

KthA

Vil lige hurtigt komme med en Update  

der er ingen udvikling i testen, så regner stærkt med det var en snyder  tog denne i morges:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. februar 2016

Sedigfor

Vil bare sige med det andet billede " efter tid " at man i nogle tilfælde godt kan regne med det, med min datter kom stregen først indenfor tid i uge 5/6 stykker, ellers kom de først efter en time (: og har en sund og rask datter (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.