Iphone 6 cover?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
13 svar
7 synes godt om
23. februar 2016

Bshizzle

Go'aften Iphone Quinder!  

Hjæææææææælp... 

Jeg er snart ved at købe 20 forskellige covers til min nye iphone 6 (ikke 6 S !)  jeg netop har bestilt 

Derfor er jeg lidt nysgerrig for at høre hvilke covers i kan anbefale.. ? Og langt fra anbefale?  

Jeg kan godt li ideen om at det er silicone (blødt) så den ik glider så let ud af hånden? 

Men tænker osse det er smart med sådan et cover der dækker hele mobilen og ligner en slags lommebog..? 

Men hvad er jeres anbefalinger? 

Kom gerne med gode links til hvor jeg evt kan købe det bedste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

Charlotte N

Bshizzle skriver:

Go'aften Iphone Quinder!  

Hjæææææææælp... 

Jeg er snart ved at købe 20 forskellige covers til min nye iphone 6 (ikke 6 S !)  jeg netop har bestilt 

Derfor er jeg lidt nysgerrig for at høre hvilke covers i kan anbefale.. ? Og langt fra anbefale?  

Jeg kan godt li ideen om at det er silicone (blødt) så den ik glider så let ud af hånden? 

Men tænker osse det er smart med sådan et cover der dækker hele mobilen og ligner en slags lommebog..? 

Jeg havde sådan et cover ala omslag  og det var jeg rigtig glad for ( var plads til kort osv, så man havde alt i én)

men køber en masse forskellige på eBay til maks. 30kr pr stk. 

men jeg kan bedst lide de bløde covers, da jeg synes man har et godt greb.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Vik

Jeg startede med Apple egen lædercover, men den blev grim efter få uger. Nu har jeg en fra Michael Kors og den er super god! Der er også plads til 2 kort bagpå . 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Bshizzle skriver:

Go'aften Iphone Quinder!  

Hjæææææææælp... 

Jeg købte det originale leather cover fra Apple selv, det super lækkert, ligger godt i hånden og beskytter telefonen fint. Det bliver slidt, da det jo er leather, men jeg synes det ser super fint ud og mere rustikt jo ældre det bliver. Jeg har haft min telefon med dette cover i 9 mdr nu og jeg synes det har været pengene værd!

det er dette cover.

hvis du er interesseret i at se hvordan det ser ud efter ni mdr, kan jeg uden problemer tage billeder og upload her på siden. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Bshizzle

Charlotte N skriver:

Jeg havde sådan et cover ala omslag  og det var jeg rigtig glad for ( var plads til kort osv, så man havde alt i én)

men køber en masse forskellige på eBay til maks. 30kr pr stk. 

men jeg kan bedst lide de bløde covers, da jeg synes man har et godt greb.

Jeg har så svært ved at beslutte mig.. 

Nu har jeg aldrig handlet på eBay før.. Så ved ik om jeg tør kaste mig ud i det  

kan se det smarte i at købe billigt og så ha nogle og vælge imellem.. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Bshizzle

Skovrup skriver:

Jeg købte det originale leather cover fra Apple selv, det super lækkert, ligger godt i hånden og beskytter telefonen fint. Det bliver slidt, da det jo er leather, men jeg synes det ser super fint ud og mere rustikt jo ældre det bliver. Jeg har haft min telefon med dette cover i 9 mdr nu og jeg synes det har været pengene værd!

det er dette cover.

hvis du er interesseret i at se hvordan det ser ud efter ni mdr, kan jeg uden problemer tage billeder og upload her på siden. 

Jeg vil meget gerne se billede af det 

Anmeld Citér

24. februar 2016

HVPigen

Jeg så sådan en ganske almindelig gennemsigtigt fra ebay, '

Men har haft sådan en med slå om og den fik jeg altså bare SPAT af  så sådan en vil jeg ikke råde dig til, det irreterede mig voldsomt når folk ringede og man stop med fingerne ned i et eller andet og skulle have det væk!!

jeg har set en med pung som cover, hvor der både var spejl, cover og pung i PISSE smart, og så kunne man bare klikke iphonen af når man skulle bruge den VIRKELIG smart til hende (mig) der altid glemmer sin pung og får bøder fordi jeg har glemt pungen 

Anmeld Citér

24. februar 2016

SandraXOXO

Jeg har købt en masse flotte på ebay til 20kr ca. Har både med spejl og glimmer og minions  og sådan et guld klap cover der beskytter helt vildt godt, desværre får jeg totalt spat af at skulle åbne det for lige at tjekke ur osv så det er lagt på hylden. Jeg er mest til hård plast da jeg synes silicone coverne fylder for meget i lommen, de er jo typisk lidt tykkere. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Chris87

Bshizzle skriver:

Go'aften Iphone Quinder!  

Hjæææææææælp... 

Jeg handler tit på ebay og har aldrig oplevet ikke at få min vare, og har den evt været defekt så er sælgerne hurtige til at erstatte .

Tilbage til dit spørgsmål.

Du kan faktisk få et silicon cover hvor den også har en klap for at beskytte skærmen .

Jeg har haft sådan et får dog til en anden tlf, men det virkede helt fint og coveret holde i Ca 3 år før det var slidt

Anmeld Citér

24. februar 2016

Bshizzle

Chris87 skriver:

Jeg handler tit på ebay og har aldrig oplevet ikke at få min vare, og har den evt været defekt så er sælgerne hurtige til at erstatte .

Tilbage til dit spørgsmål.

Du kan faktisk få et silicon cover hvor den også har en klap for at beskytte skærmen .

Jeg har haft sådan et får dog til en anden tlf, men det virkede helt fint og coveret holde i Ca 3 år før det var slidt

Jeg må prøve det eBay.. Er det .dk eller .com eller noget helt andet?  

Kan man få silicone cover med klap?? Hvor? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.