Tabe 30kg efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. februar 2016

Mullesmith

Jeg tog 30kg på under graviditeten og nu skal der virkelig smides kilo, allerede her 11 dage efter fødslen er der røget 15kg så nu mangler jeg "kun" de sidste 15 for at være på startvægten. Hvor hurtig smed i kiloene? Jeg ammer på fuld drøm og skal snart igang med en masse gå ture med barnevognen så må vi se om det kan gøre det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

Becks

Jeg har smidt 25 kg. fra siden jeg blev gravid..

Jeg tog dog ikke noget på under graviditeten, men vejede 30-40 kg. for meget

Min datter er 17 dage..

Jeg har siden hun var 3 dage, gået mellem 3-4 timer med barnevognen dagligt..

Når jeg har været til 8 ugers us. vil jeg tage i fitness hver 2 dag..

Anmeld Citér

24. februar 2016

Mullesmith

Becks skriver:

Jeg har smidt 25 kg. fra siden jeg blev gravid..

Jeg tog dog ikke noget på under graviditeten, men vejede 30-40 kg. for meget

Min datter er 17 dage..

Jeg har siden hun var 3 dage, gået mellem 3-4 timer med barnevognen dagligt..

Når jeg har været til 8 ugers us. vil jeg tage i fitness hver 2 dag..

Hold da op det er sejt  så det giver pote at få gået nogen gode ture med barnevognen, det skal jeg også igang med ligeså snart mit bækken (symfyse) ikke gør så hamrende nas mere  hvad med kosten? Jeg kommer nogen gange helt til at glemme at spise hvis jeg er for træt eller at tiden bare flyver afsted med en baby bed brystet.

Anmeld Citér

24. februar 2016

Becks

Mullesmith skriver:

Hold da op det er sejt  så det giver pote at få gået nogen gode ture med barnevognen, det skal jeg også igang med ligeså snart mit bækken (symfyse) ikke gør så hamrende nas mere  hvad med kosten? Jeg kommer nogen gange helt til at glemme at spise hvis jeg er for træt eller at tiden bare flyver afsted med en baby bed brystet.

Jeg er heller ikke helt god til at huske at spise ☺️

Synes tiden går SÅ stærkt! 

Håber snart dot bækken er ok igen 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Carina:-)

Du skal passe på med at give den for meget gas.

Der skal mad og hvile til at lave mad til baby og for meget motion og stram kost kan koste amningen. 

Tænk over ikke at spise for meget usundt og så tag det ellers roligt - tiden med baby er kort og der skal nok komme tid til at blive fit igen . 

Anmeld Citér

24. februar 2016

migxher

Jeg tog 25 kg på (: De første 10 var væk en uge efter fødslen. De sidste 15 var væk da min søn var 9 måneder. Jeg spiste bare sundt og gik lidt tur med barnevognen.
Du skal være opmærksom på at man skal passe på med at gå på desideret kur når man ammer, da der ved et sådan vægttab udskildes en del affaldsstoffer i mælken.

Anmeld Citér

24. februar 2016

lineog4

Som Carina skriver; lige nu skal fokus være på dit overskud, amningen og nyde dagene med baby og din to store drenge. Hvis det betyder kiloene først ryger senere så øv, men du havde og dine havde en skøn tid. 

Jeg var "heldig" at mine kun sov hvis barnevognen trillede så jeg gik og gik, derudover tænkte jeg en del over at den mad jeg spiste skulle give energi og jo slik og kager giver hurtig energi men ikke energi der holder. 

Anmeld Citér

24. februar 2016

migxher

Og ikke alle taber sig af amning, bare så du er klar over det (: Nogen taber sig først når de ikke ammer så meget mere, altså når baby begynder på fast føde, og nogen først når de slet ikke ammer mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.