Badetøj til en kurvet kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2016

Anonym trådstarter

Lige om lidt skal vi på en tiltrængt ferie, hvor vi skal ligge i solen og bade. 

Jeg er ikke tyk, men har vel det man kalder for en kurvet krop. At finde badetøj, har jeg næsten opgivet på forhånd, men det ville være ret fjollet ikke at komme i det selvom det er ret så grænseoverskridende at andre mennesker skal se så meget af min krop. 

Hvor finder jeg badetøj, som ikke får mig til at se tykkere ud end højst nødvendigt? 

Hvor køber I badetøj, til jeres flotte runde former?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Lige om lidt skal vi på en tiltrængt ferie, hvor vi skal ligge i solen og bade. 

Jeg er ikke tyk, men har vel det man kalder for en kurvet krop. At finde badetøj, har jeg næsten opgivet på forhånd, men det ville være ret fjollet ikke at komme i det selvom det er ret så grænseoverskridende at andre mennesker skal se så meget af min krop. 

Hvor finder jeg badetøj, som ikke får mig til at se tykkere ud end højst nødvendigt? 

Hvor køber I badetøj, til jeres flotte runde former?

http://butiknatalie.dk

Hun har noget rigtig flot badetøj til kvinder med former. God ferie

Anmeld Citér

23. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for det 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Chellie

Jeg har købt en badekjole, den synes jeg fremhæver formerne rigtig flot.. Min er fra Ellos, og kan ses her:  http://www.ellos.dk/ellos-beachwear/badedragt-med-skort/323615?N=1z13vteZ1z141o8&Ns=RankValue2|1&Nao=0&selArt=122079&pr=0C1S2B3T

men der er vist flere modeller ude på markedet... 

Anmeld Citér

24. februar 2016

GrønStjerne

bravissimo.co.uk . Jeg elsker den biks

De har virkelig mange gode mærker i England, og det koster ikke så meget at købe det der, som når butikkerne har importeret det herhjemme. Man kan fx. få bh´er til omkring 300 kr, som svarer til promadonna kvalitet.

Jeg har købt badetøj derfra, du kan både få i sort og i farver, også i større skålstørrelser. Hvis du har det lidt svært med det vil jeg anbefale det der hedder en tankini (rædselsfuldt ord). Det er en mellemting mellem en badedragt og en bikini, men der er ordentlig støtte i, til forskel fra en badedragt.

Held og lykke med projektet..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.