Erfaring med barnevogn/søskendevogn søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2016

Grna

Hej baby.dk Vi er så heldige at blive forældre her til juli igen. Vi har i forvejen en dreng som i samme måned bliver 3. Hvad har i haft behov for, i forhold til barnevogn/klapvogn eller søskendevogn? Vores dreng har fortsat Berg for 3 timers middagslur lige pt. Hvad har i andre gjort når i skulle på tur?  F.eks en tur i Tivoli eller zoo en hel dag, går jeres barn så bare rundt? Jeg ønsker gerne alle jeres gode råd! På forhånd tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2016

scottld

Hej 

Vi havde samme tanke da vi fik vores nummer 2 i november, og vi har også en dreng på 3, men vi besluttede at kun have barnevogn med, og så kun være f.eks. i zoo eller andet i det tidrum den store ikke sover på.

Vi har dog købt en Phil & Teds Navigator til den bette bliver lidt ældre.

Mvh

//Scott

Anmeld Citér

24. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Min datter var 21 mdr da lillebror kom, og hun sover også lur i hendes barnevogn, så vi købte en ny barnevogn til lillebror og en tvillinge/søskende vogn fra basson baby. Der er 2 klapvognstole og en babylift med, og den er simpelthen guld værd da den store ikke kan gå lange stræk endnu... 

Anmeld Citér

24. februar 2016

Grna

scottld skriver:

Hej 

Vi havde samme tanke da vi fik vores nummer 2 i november, og vi har også en dreng på 3, men vi besluttede at kun have barnevogn med, og så kun være f.eks. i zoo eller andet i det tidrum den store ikke sover på.

Vi har dog købt en Phil & Teds Navigator til den bette bliver lidt ældre.

Mvh

//Scott

Tusind tak for respons Scott! Jeg vil lige prøve at undersøge den vogn lidt - den er jo virkelig smart! Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.