kamillethe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2008

Tikki

Hvor meget kan man fylde i de små af kamillethe?

Her er vi møgsyge (både hende og jeg har over 39 i feber.......og manden er ikke hjemme - piv piv typisk!) og intet ryger rigtigt ned - andet end kamillethe med lidt sukker i........og pludselig vil hun tage flasken (har afvist den i 2 måneder nu??) og drikker helt vildt - jo rigtigt godt, men må hun drikke uhæmmet af det eller skal jeg give vand i stedet (det ryger ikke så let ned)?

host host sprut piv piv fra Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

Joan ( Smallie )

Da Niels havde kolik fik han også kamillethe og da han var knap 2 måneder skrev min sp at han max måtte få 150ml. Men de er jo meget større idag så jeg tror ikke der er nogen grænse for det.. Hun er jo syg og det gælder bare om at få noget væste i hende. Der skulle jo ikke vær noget i det hun ikke kan tåle. Såjeg siger bare giv hende det hun vil have.

Hilsen Joan Som syntes det er synd for dig. :$

Anmeld

6. april 2008

Tikki

tak :S - har faktisk også rimeligt ondt af mig selv og lillepigen. Manden er først hjemme i morgen igen - kan bare næsten ikke lige overskue det nu. Heldigvis har Iza sovet meget i dag, så jeg også har fået sovet lidt. Har det bedre her til aften, men vi er begge virkelig varme med røde kinder og feber øjne......puha det hårdt at være en syg mor til en syg lille pige......godt man ikke har to..endnu:$

Anmeld

6. april 2008

Monica

Jeg tror også bare at du giver hende alt det hun vil... gustav er også syg i øjeblikket, så han vil også kun have kamille the... Så det får han...

Rigtig god berding til jer begge(L)

Monica

Anmeld

6. april 2008

Tynen

Bare fyld på - Og også gerne af saftevand så de får sukker!

Det fik jeg at vide da jeg havde fat i vagtlægen!

God bedring til jer!!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.