Overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Munder

Hejsa

Vi vil jo som sagt lave nyt værelse til Andrea her i weekenden (det bliver ikke det samme værelse, da vores nuværende kontor er bedre indrettet til børneværelse). Morfar kommer og henter hende lørdag morgen, og så hygger hun hos dem til søndag eftermiddag mens vi knokler.

Vi har hele tiden tænkt, at det skulle være en overraskelse, men sidder og bliver i tvivl...Kan hun rumme det?

Skal vi fortælle hende, at vi laver et nyt værelse, og så lade alt det nye være overraskelsen?
Eller
Skal vi bare tie og give hende en monster overraskelse med nyt værelse i nyt rum?

Uhhh, jeg er i vildrede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Stumpen

Jeg tror sagtens at hun kan rumme det.. Send I hende afsted og glæde jer til at se hendes ansigt når hun kommer hjem

Rigtig god knokle weekend til jer..

Anmeld

25. september 2009

Munder

Takker, jeg er allerede træt bare ved tanken.

Jeg tror vi ender med at lade det hele være en overraskelse.... Glæder mig til hendes reaktion på søndag.

Lige nu glæder Andrea sig rigtig meget til en weekende med mormor og morfar, så det er jo fantastisk

Dorte

Anmeld

25. september 2009

3rollinger

Hvor spaendende. Hvor er hun heldig, lille prinsesse Andrea.

Glaeder mig til jeg engang kan give mine unger saadan en overraskelse.

Fik det selv som halvstor toes, og det var bare helt fantastisk. Jeg var SAA glad for mit nye vaerelse.

God arbejdslyst.

Knus
Trine

Anmeld

25. september 2009

Munder

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se hendes reaktion. Hun er jo en lyserød pige, så alt det nye lyserøde skal nok gøre lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.