Første tissetår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2016

baby_drømme

Jubi, vores søn har tisset på potten i dag for første gang  Han har i en periode selv sagt at han skulle tisse, hvor jeg så har sat ham på potten og bare ladet ham tage det stille og roligt, men uden held. 

I dag skete det så, men jeg har et spørgsmål angående hvornår jeres blev blefrie fra de tissede første gang på potte/toilettet? Det er selvfølgelig meget forskelligt fra barn til barn, men vil alligevel gerne høre hvor lang tid der kan gå endnu før vi smider bleen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Berta

Vores søn tissede på potten første gang for 5 mdr siden. Og er ikke i nærheden af at blive blefri endnu. Han er knap 2.5 år.

Så jeg følger også lige med på din tråd. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Liv_86

Min datter blev renlig da hun var 2 år og 3 mdr. På det tidspunkt gik hun slet ikke med blev kun når hun skulle sove. 

Vi gjorde det er når vi var hjemme tog vi bleen af og så rendte hun med rumpen bar. Nogen gange tissede hun på gulvet, men lærte til sidst at man skulle gå på potte. Hun fandt ret hurtig ud af det med potten

Anmeld Citér

21. februar 2016

baby_drømme

Tak for jeres svar  Han er snart 2 og et halvt år, så jeg er klar over at der kan gå lang tid, før han er blefri 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.