Pluspakken - rabatkode!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
9 svar
4 synes godt om
21. februar 2016

striber

Hej 

Jeg er blevet ambassadør for testfamiliens helt geniale koncept  pluspakken.dk

Pluspakken går i alt sin enkelthed ud på, at man hver måned kan bestille en pakke med lækre varer (som er nøje udvalgt, da de alle er testet hos  testfamilien.dk) og som man får til en RIGTIG god pris. Besparelser mellem 30-70%. 

OG fordi jeg er ambassadør har jeg fået lov at dele denne kode: camilla

I får således 10% i rabat på jeres pluspakke HVER gang I bestiller – hvis I husker at skrive koden i kuponkodefeltet.  

Du bestiller din pluspakke her:  www.testfamilien.dk/shop

Bonusinfo:
Man vælger blot str. på pakken (fra str. xs –xl) fra 199-599 kr. og køn, alder og str. på modtageren – så sammensættespakken helt specielt til den pågældende. Man kan sagtens bestille flere små pakker, hvis flere i familien skal forkæles. Pakkerne skal bestilles hver måned senest d. 7. i måneden og sendes ud omkring d. 15. 

Jeg har selv modtaget 3 pakker, og har kun været tilfreds. Har modtaget pakker med en værdi LANGT større end hvad den kostede! 

Det bedste er at man IKKE binder sig, man modtager kun den pakke man har bestilt. Så man skal ikke huske at afmelde noget, eller bliver påduttet at bestille x antal pakker.

I kan bruge koden lige så mange gange I vil i hele 2016! 

Vh Camilla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

Bshizzle

striber skriver:

Hej 

Jeg er blevet ambassadør for testfamiliens helt geniale koncept  pluspakken.dk

Pluspakken går i alt sin enkelthed ud på, at man hver måned kan bestille en pakke med lækre varer (som er nøje udvalgt, da de alle er testet hos  testfamilien.dk) og som man får til en RIGTIG god pris. Besparelser mellem 30-70%. 

OG fordi jeg er ambassadør har jeg fået lov at dele denne kode: camilla

I får således 10% i rabat på jeres pluspakke HVER gang I bestiller – hvis I husker at skrive koden i kuponkodefeltet.  

Du bestiller din pluspakke her:  www.testfamilien.dk/shop

Bonusinfo:
Man vælger blot str. på pakken (fra str. xs –xl) fra 199-599 kr. og køn, alder og str. på modtageren – så sammensættespakken helt specielt til den pågældende. Man kan sagtens bestille flere små pakker, hvis flere i familien skal forkæles. Pakkerne skal bestilles hver måned senest d. 7. i måneden og sendes ud omkring d. 15. 

Jeg har selv modtaget 3 pakker, og har kun været tilfreds. Har modtaget pakker med en værdi LANGT større end hvad den kostede! 

Det bedste er at man IKKE binder sig, man modtager kun den pakke man har bestilt. Så man skal ikke huske at afmelde noget, eller bliver påduttet at bestille x antal pakker.

I kan bruge koden lige så mange gange I vil i hele 2016! 

Vh Camilla

Nu har jeg lige været inde og lure lidt på siden..

Og det virker meget fristende.. 

DOG... Nu legede jeg med tanken om at forkæle min mand med en overraskelse. 

Derfor tænkte jeg det kunne ha været hyggeligere/sjovere hvis man havde den fordel at man kunne skrive et brev med i, som lå i kassen når han åbnede den.   (Noget hen af det når man sender blomster til folk). 

Anmeld Citér

21. februar 2016

striber

Bshizzle skriver:

Derfor tænkte jeg det kunne ha været hyggeligere/sjovere hvis man havde den fordel at man kunne skrive et brev med i, som lå i kassen når han åbnede den.   (Noget hen af det når man sender blomster til folk). 

Jeg vil gå videre med det Og tror da også det kan lade sig gøre. Jeg hører lige Mie ad, men tror bare du skal skrive det i kommentarfeltet 

Forresten fik jeg glidecreme med i første pakke  Bare så du er forberedt 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Happiness

Bshizzle skriver:

Hun har netop svaret. Du skal bare skrive din hilsen i kommentar/bemærkninger. Så kommer hilsnen med i pakken 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Happiness

Happiness skriver:

Hun har netop svaret. Du skal bare skrive din hilsen i kommentar/bemærkninger. Så kommer hilsnen med i pakken 

Og så kommer jeg ind på min gamle profil. Den havde jeg ellers lukket... Hvordan kan det ske? 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Bshizzle

striber skriver:

Jeg vil gå videre med det Og tror da også det kan lade sig gøre. Jeg hører lige Mie ad, men tror bare du skal skrive det i kommentarfeltet 

Forresten fik jeg glidecreme med i første pakke  Bare så du er forberedt 

Tak for hurtigt svar.. 

Haha.. Det er da ik så dårligt 

Lige hvad vi står og mangler..  

Anmeld Citér

22. februar 2016

striber

Bshizzle skriver:

Tak for hurtigt svar.. 

Haha.. Det er da ik så dårligt 

Lige hvad vi står og mangler..  

Jeg havde så bestilt en pakke til ungerne, så blev pænt paf  Men fik mig da et godt grin, er bare glad for jeg først åbnede den, da svigermor VAR gået hjem 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Bshizzle

striber skriver:

Jeg havde så bestilt en pakke til ungerne, så blev pænt paf  Men fik mig da et godt grin, er bare glad for jeg først åbnede den, da svigermor VAR gået hjem 

Hahaha..  Hvor godt!!! 

Anmeld Citér

23. februar 2016

striber

Bshizzle skriver:

Hahaha..  Hvor godt!!! 

Jeg ved ikke om du har nået at bestille. Men har lige blevet oplyst om at rabatten er steget til 15% indtil d 1/4.

(jeg har så selv nået at bestille   Typisk)

Anmeld Citér

23. februar 2016

Bshizzle

striber skriver:

Jeg ved ikke om du har nået at bestille. Men har lige blevet oplyst om at rabatten er steget til 15% indtil d 1/4.

(jeg har så selv nået at bestille   Typisk)

Jeg har ik fået bestilt endnu 

Men jeg er under overvejelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.