Hårfarve? Kalija? (ikke baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.154 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. april 2008

birgittemarie

Er der nogle af jer, der ved noget om, hvorvidt hårfarve kan blive for gammelt? Nu har jeg jo ikke farvet hår siden en gang før graviditeten og har et par gamle pakker hårfarve stående, som jeg ikke kan se noget holdbarhedsmærke på, så jeg tænkte, at der måske var en af jer kloge tøser, der vidste noget?

Kh Birgitte - med seriøs hårfarvningstrang 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2008

Helle30

Jeg har også noget stående, og har ikke brugt det, fordi jeg ikke vidste, om det kan blivbe for gammelt. Jeg har farvet mit hår to gange efter fødselen, men hver gang har jeg købt nye pakker (bruger to pga. min enorme manke). Hvis det ikke kan blive for gammel, vil jeg da gerne kunne spare lidt penge ved at bruge det, jeg allerede har. Kallahårorakel! Hvor er du?

- Helle med halsbetændelse på retur

Anmeld

6. april 2008

ivfmarie

altså hvis ikke I har taget hul på det, og hvis der ikke er anført en holdbarhedsdato, så kan man vel antage uendelig holdbarhed? Det vil jeg da mene.

Marie - her med ægte garn ;)

Anmeld

6. april 2008

ka li ja

aner ikke noget om hvor længe det kan holde sig.. men jeg har selv noget gammel frisør hårfarve her hjemme. maaange år gammelt, og det bruger jeg da endnu.

så det tror jeg nu også rolig du kan gøre ;o)

karina, som får nyt garn på onsdag, jubiiiiiii

Anmeld

6. april 2008

birgittemarie

Fedt, så vover jeg pelsen 8D

Knus fra Birgitte Farveltildegråstriber NU

Anmeld

7. april 2008

Loggidut

ja ja, men pas nu på, jeg ved hvad farvning kan gøre ved håret...lååååål.....så pas for pokker på.

Anmeld

7. april 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Fedt, så vover jeg pelsen 8D

Knus fra Birgitte Farveltildegråstriber NU
ja det er rigtig som loggi siger.. pas på hahaha

nej men hvis du har mere end 30% grå hår så kan du ikke bare købe en hvilken som helst farve, for så KAN det komme til at ligne lort!!! især hvis der er røde pigmenter i farven.....

så håber ikke de hvide striber er så fremtrædne8D8D(?)

Anmeld

7. april 2008

birgittemarie

Ej bare rolig, jeg har sgu da ikke mere end 30% gråt hår!!!! 8D

Nå, men jeg har lige tjekket Tænks test af hårfarver og bestemt mig til at købe en naturfarve (Longola) efter at have læst lidt for meget om, hvad de indeholder de andre farver, så nu smider jeg de gamle kemibomber ud... eller kører dem på lodseren til miljøfarligt, radioaktivt affald - og afventer mit nye hår med posten. Og så kunne det være, jeg skulle bruge ventetiden til at klippe de spidser, der heller ikke har fået tur siden efteråret engang.

Loggi: Hvad har du prøvet af farligheder med hårfarve??

Knus fra Birgitte

Anmeld

7. april 2008

linemus

Hej Birgitte

Uha, tør næsten ikke læse testen, men tør næsten heller ikke lade være... Ved du hvor man kan købe den der naturfarve henne? Eller læse mere om den?

Knus Line - hvis hår også skriger på en farvning

Anmeld

8. april 2008

birgittemarie

linemus skriver:

Hej Birgitte

Uha, tør næsten ikke læse testen, men tør næsten heller ikke lade være... Ved du hvor man kan købe den der naturfarve henne? Eller læse mere om den?

Knus Line - hvis hår også skriger på en farvning

Jeps, her:

http://www.logona.dk/shop/

http://www.pureshop.dk/?pid=3

Har selv bestilt fra den sidste, for de havde også noget halløj til at forberede og efterbehandle håret med og når jeg nu alligevel havde brugt tid på at læse om hårfarver, følte jeg mig voldsomt foranlediget til at bruge flere penge end højst nødvendigt på projektet ;)

God fornøjelse med hårfarvningen og frygt ej - så slemt var det heller ikke, det jeg kunne læse i den her Tænk test (der forøvrigt kun koster 30 kr. hvis du ikke kan nære dig alligevel ;)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.