Baby og vægttab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2016

Sedigfor

det hele startede endelig igår hvor jeg ser min datter " 11 mdr " at hendes tøj hænger på hende, hvor det plejer at side sådan stramt på hende, men nu . Det ligner hun taber sig helt vildt, hendes bodyer er for store og hendes bukser taber hun pludselig. Kan hun virkelig tabe sig så meget? 

Skal siges tøjet er det samme som hun har brugt længe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

det hele startede endelig igår hvor jeg ser min datter " 11 mdr " at hendes tøj hænger på hende, hvor det plejer at side sådan stramt på hende, men nu . Det ligner hun taber sig helt vildt, hendes bodyer er for store og hendes bukser taber hun pludselig. Kan hun virkelig tabe sig så meget? 

Skal siges tøjet er det samme som hun har brugt længe. 

Min datter tabte sig ca 2 kg da hun lærte at gå. Dog voksede hun også på samme tid, så hun gik en størrelse op. Til gengæld skulle bukserne lige sættes et hak ind i elastikken. - Hun har et par bukser i str 86 der er så lange at hun først rigtig kan passe dem nu.

Hvis hun lige er begyndt at gå, eller lignende, så er det helt normalt. Hvis du er bekymret så giv lægen et kald

Anmeld Citér

20. februar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Min datter tabte sig ca 2 kg da hun lærte at gå. Dog voksede hun også på samme tid, så hun gik en størrelse op. Til gengæld skulle bukserne lige sættes et hak ind i elastikken. - Hun har et par bukser i str 86 der er så lange at hun først rigtig kan passe dem nu.

Hvis hun lige er begyndt at gå, eller lignende, så er det helt normalt. Hvis du er bekymret så giv lægen et kald

Hun går nemlig ikke, hun " går " på knæerne. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Hun går nemlig ikke, hun " går " på knæerne. 

Mit bedste råd er stadig at ringe til lægen hvis du er bekymret. 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

har hun spist mindre end hun plejer den sidste tid? har hun været syg?, er hun blevet mere aktiv end hun plejer...

der er mange ting der kan være årsagen men hvis du synes det er slemt når du evt har haft hende på vægten så giv lægen et ring. hvis du er tryg ved det og hun er frisk og spiser så ville jeg vente til 1 års undersøgelsen som i vel snart skal til...

kan godt forstå du bliver bekymret.. har selv en søn som alle dage har haft svært ved at tage på og som stadig i en alder af 2,8 år er en lang splejs

Anmeld Citér

20. februar 2016

Sedigfor

Mulllesmor skriver:

har hun spist mindre end hun plejer den sidste tid? har hun været syg?, er hun blevet mere aktiv end hun plejer...

der er mange ting der kan være årsagen men hvis du synes det er slemt når du evt har haft hende på vægten så giv lægen et ring. hvis du er tryg ved det og hun er frisk og spiser så ville jeg vente til 1 års undersøgelsen som i vel snart skal til...

kan godt forstå du bliver bekymret.. har selv en søn som alle dage har haft svært ved at tage på og som stadig i en alder af 2,8 år er en lang splejs

Hun spiser meget forskelligt fra dag til dag men det jo normalt, måske hun bare er mere aktiv 

Ja man bliver sådan lidt. Hvad fejler hun, er hun syg, har hun en sygdom jamen det kan jo blive ved

men ja hun er sund og rask, snakker " meget og højt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.