Rytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2016

Anonym trådstarter

Er det muligt at få tvillinger i en rytme??? 

Den ene vågner tit ved 4/5 tiden om natten og vækker den anden. Så der står vi op, hvilket er ret hårdt og trættende. Men ved ikke hvad jeg skal gøre??? Bliver hårdt når jeg skal starte på arbejde. 

De sover også forskudt af hinanden om dagen, hvilket betyder at jeg aldrig har ro eller lige selv kan få en lur. Kan man gøre noget der?

det tager hårdt på forholdet, for er jo mega smadret om aftenen, så der er ikke meget kæreste hygge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Ikke nogen med tvillinger

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Den ene vågner tit ved 4/5 tiden om natten og vækker den anden. Så der står vi op, hvilket er ret hårdt og trættende. Men ved ikke hvad jeg skal gøre??? Bliver hårdt når jeg skal starte på arbejde. 

De sover også forskudt af hinanden om dagen, hvilket betyder at jeg aldrig har ro eller lige selv kan få en lur. Kan man gøre noget der?

det tager hårdt på forholdet, for er jo mega smadret om aftenen, så der er ikke meget kæreste hygge

Hvis den ene er vågen, bliver du nødt til også at vække den anden. Der er desværre ikke andet at gøre.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis den ene er vågen, bliver du nødt til også at vække den anden. Der er desværre ikke andet at gøre.

Også når det er så tidligt? Er ikke selv med på at stå op inden fanden får sko på og vil gerne have de sover videre. Kan man ikke gøre noget for det?

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Også når det er så tidligt? Er ikke selv med på at stå op inden fanden får sko på og vil gerne have de sover videre. Kan man ikke gøre noget for det?

Du kan naturligvis forsøge at få barnet til at sove igen, men hvis det ikke lykkes, bliver du nødt til også at tage det andet barn op. Ellers får de aldrig samme rytme.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan naturligvis forsøge at få barnet til at sove igen, men hvis det ikke lykkes, bliver du nødt til også at tage det andet barn op. Ellers får de aldrig samme rytme.

Tak for svar

Anmeld Citér

20. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar

Det var så lidt. Hold modet oppe, de skal nok snart få samme rytme

Anmeld Citér

20. februar 2016

Aggemusen

Profilbillede for Aggemusen

Jeg har tvillingedrenge på to et halvt, og de har fra helt små været vænnet til at sove samtidig - det kan godt lade sig gøre. Det kræver dog, som en anden også svarer, at du benhårdt beslutter dig for, at nu skal det være. Hvis den ene vågner, så vækker du den anden, hvis den ene er træt og den anden frisk, trækker du den trætte lidt og så videre. Du går en lidt hård tid i møde, men du gør dig selv en kæmpe tjeneste på den lange bane.

God kamp 

Anmeld Citér

21. februar 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor gamle er de? 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Hvor gamle er de? 

10 mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.