Jeg er så frustreret at jeg kunne rive hovedet af nogle... Ved ikke om jeg overdriver, men er snart ved at gå til over at manden er "gift" med sit arbejde...
Han arbejder rigtig meget, og har skiftende vagter pga. 3 holds skift..
Sidste weekend havde jeg ham hjemme i 7 timer på hele weekenden, og det var kun så han kunne sove, for så at tage afsted igen på arbejde... altså inden for 33 timer var han på job de 26 af dem... Igår var han på job fra kl.13 til kl.00:30 og idag hedder den så kl.7 til kl.22:30! Han har kun set ungerne sammenlagt 3 timer siden onsdag i sidste uge...
Hans normal timer hedder 160 på en måned, alt udover det er ekstravagter han tager... Jeg har forsøgt flere gange at få ham til at forstå at hans unger savner ham,, og at jeg også kunne tænke mig at se ham, og at han deltog noget mere herhjemme, men det virker ikke som om han lytter overhovedet...
Jeg ved ikke om det er mig der er hysterisk og pisker en stemning op, men havde bare brug for at komme af med det... Har en datter der går og spørger efter ham hele tiden, og imorges var hun utrøstelig i ca. 1 time, fordi det ikke var ham der vækkede hende og fuldte hende i børnehave som han havde lovet...
Anmeld