linemus skriver:
Åh, den altoverskyggende kvalme
Den sidder virkelig helt oppe i halsen, nærmest helt oppe på tungen. Hele tiden. Jeg har to grader af kvalme: meget kvalme og rigtig meget kvalme. Heldigvis brækker jeg mig ikke, men det er godt nok også kun lige skridtet inden.
Hvorfor får man kvalme? Er det noget med, at det er pga. graviditetshormonets hurtige stigning i starten - synes jeg, at jeg har læst?
Hvad gør I? Jeg føler, intet hjælper. Morgenen er så hård at komme igennem med at gøre tre unger klar til dp/bh, men heldigvis kan jeg smide mig på sofaen og ynke mig selv, når jeg kommer hjem, hvilket jeg vil gøre om få minutter.
Line - der skal holde 5 års sørøversfødselsdagsfest for en hel bande unger på lørdag og synes det er ret uoverskueligt...
Hej Line,
jeg ved om nogen hvad du går igennem!!!
jeg er 12+1 og i dag har jeg "kun" kastet op 2 gange - so far...
og sådan har det været siden uge 6

jeg har det godt med ingefær the.
Skræl et par cm ingefær og skær det i skiver eller lign.
så hælder du kogende vand over og lader det trække ca 10 min. inden du drikker det kom lidt acacie (staves..) honning i.
det smager SÅ godt og jeg kan normalt ikke lide ingefær så godt igen.
plus det er helt vildt fantastisk mod imunforsvarret

så spiste jeg meget ristet brød og mariekiks i starten, nu er jeg de sidste 10 dage hoppet over på mere "rigtgi" mad igen.
jeg får akupunktur hos lægen gratis 2 gange om ugen i 10 min. det har også gjort underværker.
plus jeg har 2 små magneter til at sidde på akupunktur stederne (1 på hver inderside af håndledet) 24 timer i døgnet.
man kan ikke se dem og de er slet ikke i vejen!!
håber du kan bruge noget af det

Karina
Anmeld