Hvilke navn til lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke navn til lillesøster

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

703 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2016

lillespir26

Nu er vi kommet frem til at lillesøster skal hedde Siff men hun skal også have en navn mere som storesøster Nova Matilde siges begge i daglig tale dog skal Siff kun kaldes Siff i daglig tale hvilke af disse er i mest til

OBS frabeder mig stadigvæk ondskabsfulde kommentarer ang dobbelt navne TAK

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

modesty

lillespir26 skriver:

Nu er vi kommet frem til at lillesøster skal hedde Siff men hun skal også have en navn mere som storesøster Nova Matilde siges begge i daglig tale dog skal Siff kun kaldes Siff i daglig tale hvilke af disse er i mest til

Jeg synes at det skurrer lidt i ørerne (og munden) når et navn der slutter på f bliver efterfulgt af et navn der starter med f. Så jeg har stemt Siff Ronja.

Anmeld Citér

18. februar 2016

serinasmor

lillespir26 skriver:

Hmm ..

For mig er der ikke nogen af dem der passer til Siff 

Hvad med Siff Anna , Siff Ane eller Siff Eya 

Anmeld Citér

18. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

siff ronja. Det er et smukt navn.

Anmeld Citér

18. februar 2016

Monski

lillespir26 skriver:

Jeg synes alle tre er flotte men min favorit er siff ronja. 

Tror også at siff Freja og siff Frida hurtigt vil lyde som "sig Freja/Frida" men hvis det kun er siff der skal bruges i daglig tale synes jeg alle tre er meget fine 

Anmeld Citér

18. februar 2016

lineog4

Tænker Nova Marhilde lyder rigtigt, lydene passe ligesom sammen. Mens de 3 navne sammen med siff ikke har lyde i min mund i hvert fald der passer sammen, ville umiddelbart tænke at et navn der starter med vokal ville være mere "rigtigt" hvis jeg skulle udtale det. 

Men i hvertfald ikke to f lyde, så af de 3 må Ronja være bedst

Anmeld Citér

18. februar 2016

MM00

lillespir26 skriver:

Siff Frida 

Jeg synes de alle tre er svær at sige, men vælger Frida fordi det er det navn jeg bedst kan lide. 

Hvis det er muligt ville jeg et andet navn fx 

Siff Marie

Siff Elina 

Siff Emilie 

Siff Victoria

Siff Laurine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.