Hvad skal hun hedder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal hun hedder

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.172 visninger
17 svar
47 synes godt om
18. februar 2016

minlilleprinsesse

Hej alle sammen 

Jeg har et problem kan ikke find ud af hvad min datter skal hedder. Og hun skal døbes om 2 Måneder, så jeg skal har fundet et navne til hende. 

Håber i vil hjælp mig, så hun kan for et navne.

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

Goggelogge

minlilleprinsesse skriver:

Hej alle sammen 

Jeg har et problem kan ikke find ud af hvad min datter skal hedder. Og hun skal døbes om 2 Måneder, så jeg skal har fundet et navne til hende. 

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

Hvad med Ella?

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonymor

Det er ikke groft ment, men mere for at give dig et indtryk af hvilken fornemmelse navnene måske kunne ske at give, så troede jeg faktisk det var navneforslag til et kæledyr, indtil jeg læste din beskrivelse under afstemningen.. Jeg er ikke vild med nogen af dem, beklager  

Anmeld Citér

18. februar 2016

Kamilla-m

Anonymor skriver:

Det er ikke groft ment, men mere for at give dig et indtryk af hvilken fornemmelse navnene måske kunne ske at give, så troede jeg faktisk det var navneforslag til et kæledyr, indtil jeg læste din beskrivelse under afstemningen.. Jeg er ikke vild med nogen af dem, beklager  

Enig..

Anmeld Citér

18. februar 2016

merethe

Profilbillede for merethe

Hej alle sammen 

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

Er ikke vild med nogle af navnene desværre.

Hvad med

Ellen, Maja, Mie, Agnes, Astrid, Esther

Håber du finder det helt rigtige navn til din pige

Anmeld Citér

18. februar 2016

serinasmor

Hmm ... Der går lidt for meget tegnefilm i den for mig  - Jeg kan sætte en figur på hver af dem  

Men hver sin smag Håber i finder et navn i kan være enige om  

Hvis jeg skulle vælge én af de 4 skulle det være Elsa ... Men først om 5-10 år hvor den der frost film holder op med at være så hyped og der ikke er Elsa og Anna på mindst 1 pigebarns tøj hver dag i en hvilken som helst børnehave 

Anmeld Citér

18. februar 2016

modesty

Jeg synes det er nogle fine navne, men ville nok droppe Elsa pga Frost. Jeg har stemt Elle, men kan også godt lide Puk.

Anmeld Citér

18. februar 2016

CarinaSB

Hej alle sammen 

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

jeg kan godt lide Elle og Puk :)

Anmeld Citér

18. februar 2016

lineog4

Hej alle sammen 

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

Jeg må indrømme jeg også tænker tegnefilm til de fleste, dog ikke Puk hvor jeg tænker på de dejlige lyserøde Puk bøger fra min mors barndom som jeg også læste. 

Elsa er jo er skønt navn, men ødelagt af Frost. 

Så af de 4 ville jeg tage Puk fordi det er det eneste jeg ikke forbinder med tegnefilm og fordi Puk i Puk bøgerne var en af mine helte 

Anmeld Citér

18. februar 2016

MM00

Hej alle sammen 

venlig hilsen 

minlilleprinsesse 

Jeg har stemt Elle Ville nok vælge Ella i stedet.

Jeg synes Nala er et  dyre navn, Elsa minder om frost og Puk er bare ikke lige mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.