Ang mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2016

Anonym trådstarter

Stoppede på p-piller i december, hvor jeg så selvfølgelig havde en blødning. Fik 2 blødning 16 januar og skulle så have haft tredje blødning her 13 februar. Min cyklus plejer at være 28 dage når jeg ikke har været på prævention. 

Men min tredje blødning er ikke kommet og g test er negativ. 

Nogen der har prøvet helt at springe min mens over? Kan jeg overhovedet regne med hvornår jeg får ÆL igen? Jeg ved nemlig at jeg havde ÆL i start februar... 

Jeg synes bare det er vildt underligt at den bare er blevet væk, synes ellers jeg har murren nok i underlivet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Stoppede på p-piller i december, hvor jeg så selvfølgelig havde en blødning. Fik 2 blødning 16 januar og skulle så have haft tredje blødning her 13 februar. Min cyklus plejer at være 28 dage når jeg ikke har været på prævention. 

Men min tredje blødning er ikke kommet og g test er negativ. 

Nogen der har prøvet helt at springe min mens over? Kan jeg overhovedet regne med hvornår jeg får ÆL igen? Jeg ved nemlig at jeg havde ÆL i start februar... 

Jeg synes bare det er vildt underligt at den bare er blevet væk, synes ellers jeg har murren nok i underlivet

Det er helt normalt at der ikke er helt styr på ens Mens samt cyklus efter P-Pille stop 

Har selv stået der 2 gange.. Stod med negative G-Teste og var skrup forvirret 

Men den kom.. Den var bare rykket nogle dage, uge til uger. 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Det er helt normalt at der ikke er helt styr på ens Mens samt cyklus efter P-Pille stop 

Har selv stået der 2 gange.. Stod med negative G-Teste og var skrup forvirret 

Men den kom.. Den var bare rykket nogle dage, uge til uger. 

Må bare vente så. Det er bare vildt træls. 

Har bare læst at mens altid kommer 10-14 dage efter ÆL. Og jeg ved jeg har haft ÆL. Det er der jeg synes det er så mærkeligt. 

Det er aldrig sket for mig før og er stoppet med pillerne flere gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.