Mærke liv... Lidt bekymret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Millebasse

Jeg er 23+1 henne og har op til flere gange dagligt mærket meget liv siden uge 17. Jeg er 2. gangs gravid..

Nu er der næsten gået over 2 døgn, hvor jeg knap har kunnet mærke Lillepigen...

Er derfor lidt nervøs.. Bør jeg være det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Lise

Hej Camilla,

Der er sikkert ingen grund til at være nervøs, men nu du er det, så synes jeg da du skal ringe til fødegangen og høre dem hvad de synes. Hellere ringe en gang for meget...  Det ville jeg gøre..

Lise

Anmeld

24. september 2009

Tut

Hej,

Jeg tror heller ikke der er noget at være nervøs for.

Men ja ring da hellere en gang for meget.

Har din jordemoder ikke telefontid?

Knus

Anmeld

24. september 2009

jannie

hej

jeg havde det nøjagtig lige sådan for en måneds tid siden. det var i en weekend så der kunne jeg jo ikke få fat i min jordemor. så jeg ringede ind på FG bare få lige at vende det hele med en som havde lidt forstand på det.

de var rigtig søde og kunne sagtens forstå jeg ringede. de bad mig komme ind så snart jeg kunne og få kørt en strimmel bare for at checke det hele var som det skulle være. jordemoderen mente at prinsessen bare havde nogle stille dage, men for at berolige mig syntes hun vi skulle checke alligevel.

så jeg fik kørt en strimmel på en time og alt var som det skulle være - de mente det var fordi hun pludselig lå anderledes end jeg var vant til og derfor ikke rigtig kunne mærke når hun bevægede sig.. men jeg blev alligevel tilbudt lige at få en ekstra scanning så jeg kunne være helt rolig når jeg tog hjem igen... men jeg blev checket både på kryds og på tværs og alt var i skønneste orden og det er jeg sikker på det osse er ved dig... men bare for at få ro på syntes jeg du skal ringe til enten jordemoder eller FG og blive checket.

et stort knus herfra

jannie 34+4

Anmeld

24. september 2009

Millebasse

Jeg ringede til FG og de ville gerne se mig.

Det tog JM lidt over 5 min. at finde hjertelyd, så det var ikke en rar ventetid. Men da hun endelig fandt den, var den rigtig fin og det endte også med at lillepigen begyndte at rumstere rundt.

Dejligt betryggende

Anmeld

24. september 2009

Lise

Millebasse skriver:

Jeg ringede til FG og de ville gerne se mig.

Det tog JM lidt over 5 min. at finde hjertelyd, så det var ikke en rar ventetid. Men da hun endelig fandt den, var den rigtig fin og det endte også med at lillepigen begyndte at rumstere rundt.

Dejligt betryggende

5 minutter  Pheeew

Nå, men godt at den da var der, og alt er ok

Anmeld

24. september 2009

Millebasse

Lise skriver:

5 minutter  Pheeew

Nå, men godt at den da var der, og alt er ok

Ja,det var slet ikke sjovt.. Hun ledte og ledte og trykkede og massede og skubbede med maven... Så åndede lettet op, da hjertelyden dukkede op..

Anmeld

24. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
5 minutter??? Og du besvimede ikke af skræk???
Bare tanken og det er lige før jeg hyperventilerer.

Hvilket apperat brugte hun da hun ledte efter hjertelyd?

Anmeld

24. september 2009

Ni-ko-li-ne

hvor skræmmende!! 5 laaaaaaaaaaaange minutter!! godt alt var ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.