hej
jeg havde det nøjagtig lige sådan for en måneds tid siden. det var i en weekend så der kunne jeg jo ikke få fat i min jordemor. så jeg ringede ind på FG bare få lige at vende det hele med en som havde lidt forstand på det.
de var rigtig søde og kunne sagtens forstå jeg ringede. de bad mig komme ind så snart jeg kunne og få kørt en strimmel bare for at checke det hele var som det skulle være. jordemoderen mente at prinsessen bare havde nogle stille dage, men for at berolige mig syntes hun vi skulle checke alligevel.
så jeg fik kørt en strimmel på en time og alt var som det skulle være - de mente det var fordi hun pludselig lå anderledes end jeg var vant til og derfor ikke rigtig kunne mærke når hun bevægede sig.. men jeg blev alligevel tilbudt lige at få en ekstra scanning så jeg kunne være helt rolig når jeg tog hjem igen... men jeg blev checket både på kryds og på tværs og alt var i skønneste orden og det er jeg sikker på det osse er ved dig... men bare for at få ro på syntes jeg du skal ringe til enten jordemoder eller FG og blive checket.
et stort knus herfra

jannie 34+4
Anmeld