Kolding fødeafdeling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket sted ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.346 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2016

Melleh17

Hvilke erfaringer har i med kolding fødeafdeling - også gerne ifht. Planlagt kejsersnit . Alle detaljer ønskes )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Sedigfor

Min erfaring ikke vælg Kolding, de har nogle fantastiske jm men jeg sad og ventede i to timer med veer hvor der kun var et minut imellem men kom ikke ind hvor alle andre kom ind med det samme de kom . Min eks gik hen og spurgte hvad der lige skete, systemet var droppet og havde smidt mig ud . Der er os en masse andre grunde men som jeg ikke vil skrive her.

Anmeld Citér

17. februar 2016

LeneKE

Melleh17 skriver:

Hvilke erfaringer har i med kolding fødeafdeling - også gerne ifht. Planlagt kejsersnit . Alle detaljer ønskes )

Jeg har født i Kolding i 2011 og havde en helt super oplevelse  Der var slet ikke en finger at sætte på noget som helst - vil til enhver tid anbefale Kolding 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Melm

Jeg har født der to gange- i 2013 og 2014. Har kun positive ting at sige om det☺️����

Anmeld Citér

17. februar 2016

Melleh17

tak for jeres erfaringer ❤️

Anmeld Citér

18. februar 2016

MorTilSnartFire <3

Jeg har født 3 gange på Kolding og nu vil jeg føde hjemme 4. Gang. 

1. Gang på Kolding var kaotisk! Jeg kom ind og blev tjekket, de valgte at beholde mig deroppe (3 cm) men var næsvis og mente at jeg sagtens kunne tage hjem i stedet for at "holde" en plads! Midt i at jeg fik den første presseve, sagde jm at der var vagtskifte, så hun gik UDEN at tjekke mig og jeg måtte ligge der, alene, med pressetrang. Der gik i følge min kæreste 20 min. Før den 2. Jm kom ind og jeg pressede barnet ud på 1 presseve, hun nåede ikke engang at tjekke mig. (Fødte 2 timer efter ankomst, så godt jeg ikke lyttede og tog hjem igen!!) 

2. Gang troede jm ikke på jeg havde pressetrang, men sagde jeg bare kunne presse, mens hun vendte sig om og ville skrive på computeren i mens. Jeg måtte få min kæreste til at få hende over forenden af sengen og se, for hvis jeg pressede lige nu og her! (Jeg havde presseveer og måtte gispe, for ikke at presse, derfor kunne jeg ikke selv sige noget) 

da hun kom over og jeg pressede, kom han ud på 1 presseve og har aldrig set en være så overrasket før - hun undskyldte dog og var meget flov over, ikke at tro på mig og kunne ikke forstå han allerede kom. 

Det mindste hun kunne have gjort var altså at tjekke mig og lytte til mig, trods jeg kun lige var kommet ind med 3 cm., 1,5 time tidligere. (Hun ville desuden også sende mig hjem!!) 

3. Gang var til gengæld rigtig fin!

jeg har ingen erfaringer med andre sygehuse eller pks. 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Melleh17 skriver:

Hej  

Min datter kom til verden ved pks i Kolding i 2014. Jeg har ikke en finger at sætte på noget. Hun vendte med munden ned af og de frarådede sædefødsel . Hvilket jeg var meget ked ag.  Jeg var igennem to vendingsforsøg hvor de gik meget til den anden gang. Desværre uden held. 

Så 10 dage efter skulle jeg igennem  pks. 

Jeg var meget nervøs og de var rigtig gode til at berolige mig. 

Mens vi var på barselsgangen var de gode til at give mig og min mand fred. Og kom kort efter ag man kaldte efter dem. De prøvede at hjælpe med at etablere amning og var generelt meget lyttende. 

Kun positiv erfaring her fra

Anmeld Citér

28. februar 2016

Melleh17

Tak for jeres erfaringer 

Anmeld Citér

29. februar 2016

Cvbn

Har født 3 gange i Kolding og kan varmt anbefale dem. Har haft 3 meget forskellige fødsler, men har altid været i de bedste hænder. Særligt sidste gang (2014) lavede de et helt særligt individuelt forløb for mig, fordi jeg havde haft en meget voldsom og hurtig fødsel gangen før...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.