Bleer på abonnement?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.154 visninger
8 svar
8 synes godt om
16. februar 2016

bleer på abonnoment

Hej Alle

Jeg har en ven som har lavet en undersøgelse omkring brugen af bleer og villigheden til brug af en abonnementløsning af bleer..

Hertil har hun lavet følgende undersøgelse, håber i vil hjælpe med at besvarer :-)

https://da.surveymonkey.com/r/M5L7CFG

Hilsen

Mads

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2016

Rockertand

bleer på abonnoment skriver:

Hej Alle

Jeg har en ven som har lavet en undersøgelse omkring brugen af bleer og villigheden til brug af en abonnementløsning af bleer..

Hertil har hun lavet følgende undersøgelse, håber i vil hjælpe med at besvarer :-)

https://da.surveymonkey.com/r/M5L7CFG

Hilsen

Mads

Det har været oppe og vende før herinde, der var ikke den store interesse.

Jeg har besvaret spørgeskemaet, dog undtagen det sidste spørgsmål, hvor man skal angive, hvad man vil betale - og jeg vil altså ikke betale mere end jeg kan købe dem til på tilbud, så stort besvær er det altså heller ikke at slæbe bleer hjem sammen med alt det andet, vi skal have, og så kan jeg fra gang til gang vurdere, om jeg vil prøve et andet mærke, om jeg vil købe til 3 måneder (det var i øvrigt heller ikke en valgmulighed, jeg køber til længere tid ad gangen og krydrer med et par prøvepakker i ny og næ), og ikke mindst hvornår jeg vil have lageret hjem.

Ingen interesse fra min side, desværre.

Anmeld Citér

16. februar 2016

Abracadabra

Jeg tror virkelig, virkelig ikke, at der er et marked for bleer på abonnement. Hvis man vil have varer leveret, kan man jo købe fra nemlig.com eller lignende OG få alt muligt andet med. At få noget leveret til døren, kræver jo også at man er hjemme i et bestemt tidsinterval (håbløst) ellers skal de leveres udenfor (i regnen). 

Få din veninde engageret i noget mere lønsomt. 

Anmeld Citér

16. februar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Den er lidt sjov den test.

Man kan ikke få leveret kvit og frit, hvis der pålægges fragt - kvit og frit betyder gratis:-)

Anmeld Citér

16. februar 2016

lillespir26

Jeg har besvaret men synes der mangler svar mulighed til sidste spørgsmål jeg jeg giver nemlig 46kr ca for 55 bleer og ville da bestemt ikke betale for at få sendt bleer hjem bestemt ikke hvad jeg ville kunne betale for bare lige at gå ned og hente 2 pk

Anmeld Citér

16. februar 2016

januar16

nemisis skriver:

Den er lidt sjov den test.

Man kan ikke få leveret kvit og frit, hvis der pålægges fragt - kvit og frit betyder gratis:-)

Hehe. Er glad for at jeg ikke er den eneste der lægger mærke til den slags.

Anmeld Citér

16. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hejsa. 

Hvis undersøgelsen skal bruges til noget, vil jeg lige anbefale din veninde at optimere selve spørgeskemaets kvalitet en smule.

Der er fejl i svarmulighederne (man kan fx angive flere svar, selvom de burde være gensidigt udelukkende), dertil mangler der muligheden for uddybende svar (hvis hun ønsker dette) og flere af spørgsmålsformuleringerne er ikke fyldestgørende.

Og så til sidst - som flere skriver - så betyder "kvit og frit" at det er gratis. Jeg ville ikke betale mere, end jeg gør i forretningerne, for der skal jeg alligevel ned og handle nu og da 

Anmeld Citér

16. februar 2016

linkon

Altså jeg kunne godt finde på at købe et bleabonnoment, men ville ikke betale mere end jeg gør i forvejen, og det er altså ikke så meget som 100-110 for 50 bleer. Og så køber jeg ikke bleer hver måned, så svaralternativerne burde ændres. 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Benjamins'mor

Sidste spørgsmål mangler svar muligheden "jeg ville ikke betale mere end butiksprisen". Jeg synes 110,- for en pakke bleer over nettet er vanvittigt mange penge, når det mærke min datter bruger kun koster 55,- pr pakke. Det ville sige jeg fik en pakke bleer, for 2 pakkers pris, og jeg har altså kun 10 min gang til den butik der forhandler mærket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.