Brandmand seng og madras helved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.065 visninger
9 svar
1 synes godt om
16. februar 2016

christinak

HJÆLP

vi har lovet vores søn en brandmand seng, men den jeg har fundet har et madras mål på 90x190 og det er umuligt at finde en madras i en god kvalitet i denne str. Er der nogle der har denne seng og har lagt en 90x200 cm madras i måske? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2016

Carina:-)

Vi har en ligende og der købte vi madras i Jysk 

Anmeld Citér

16. februar 2016

christinak

Carina:-) skriver:

Vi har en ligende og der købte vi madras i Jysk 

De andre brand senge der findes er også i madras mål 90x200, denne er bare ikke og det er så træls 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Bshizzle

christinak skriver:

HJÆLP

vi har lovet vores søn en brandmand seng, men den jeg har fundet har et madras mål på 90x190 og det er umuligt at finde en madras i en god kvalitet i denne str. Er der nogle der har denne seng og har lagt en 90x200 cm madras i måske? 

Vi har præcis denne seng.. Dog er der overdel på (dvs man kan osse sove i den øverst) 

Vi har smidt en 90x200 madras i. 

Den sidder godt i spænd, men den kan godt være der.  

Vores 4 årige er utrolig glad for hans Brandbil seng.  

Anmeld Citér

16. februar 2016

christinak

Bshizzle skriver:

Vi har præcis denne seng.. Dog er der overdel på (dvs man kan osse sove i den øverst) 

Vi har smidt en 90x200 madras i. 

Den sidder godt i spænd, men den kan godt være der.  

Vores 4 årige er utrolig glad for hans Brandbil seng.  

Åhh tak �� Det var lige præcis det svar jeg søgte, for jer ville ikke købe de madrasser der var med men tænkte man måske med noget god vilje kunne få presset de sidste 10 cm ned i sengen ��

Anmeld Citér

16. februar 2016

christinak

christinak skriver:

Åhh tak �� Det var lige præcis det svar jeg søgte, for jer ville ikke købe de madrasser der var med men tænkte man måske med noget god vilje kunne få presset de sidste 10 cm ned i sengen ��

Hov den kendte vist ikke mine smileyer  det skulle ikke have være spørgsmåls tegn i teksten 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Bshizzle

christinak skriver:

Det kan du sagtens.. 

Og jeg har ikke mange problemer med at skifte lagen mm. 

- Dog er det ret træls at der er seng foroven, for jeg knalder tit hovedet ind i den når jeg skal putte eller skifte lagen 

Vi har faktisk smidt en ret tyk madras ind inden, da vi havde den fra tidligere seng og var dyr nok i indkøb  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. februar 2016

Carina:-)

christinak skriver:

De andre brand senge der findes er også i madras mål 90x200, denne er bare ikke og det er så træls 

Vores har også et skævt mål og vi købte bare i jysk - den kan godt passes ned bare du tager en alm madras og ikke en med kant hvis du forstår hvad jeg mener :) 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Awd

Vi har også den seng (I starten bandede jeg den langt væk, pga vi ikke kunne finde en madras der passede)

Men som flere skriver, fandt vi så ud af at man kan lægge en alm 90×200 cm i og den ligger fint

Har prøvet at indsætte link, men det duer ikke

Vi har købt den der hedder "Moshult" fra Ikea og den syntes vi er rigtig lækker og passer perfekt

Hilsen Anja. 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Newsence

vores datter fik en seng også med tossede mål. Vi købte en skummadres af god kvalitet og skar den selv til. Så syede jeg et lagen med lynlås til den og så var det det.. Man skal bare huske at ryste madrassen godt af efter man har skåret den og gerne lade den stå ude i frisk luft en dag eller 2. Derefter er der intet.. Man kan også spare mange penge på den måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.