Hvornår begyndte i at vaske babytøj ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2016

Mortil2drenge<3

jeg er i dag 33+4 og overvejer snart at gå i gang med vaske hans tøj kan bare ikke finde ud af om det stadig er for tidligt ? Hvad gjorde/gør i ? Hvornår havde i sygehustasken klar også? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Benjamins'mor

I min første graviditet var jeg i vildt god tid og vaskede allerede omkring uge 30 og så småt frem. 

I min anden graviditet begyndte vi først at vaske 2 ugers tid før termin.

Anmeld Citér

15. februar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg synes ikke det er for tidligt at begynde at vaske. Jeg vaskede babytøjet da jeg var 28+

jeg var sygemeldt og kedede mig

Anmeld Citér

15. februar 2016

Mortil2drenge<3

MummiT skriver:

Jeg synes ikke det er for tidligt at begynde at vaske. Jeg vaskede babytøjet da jeg var 28+

jeg var sygemeldt og kedede mig

Er også sygmeldt eller er på barsel nu men det kripler sådan i mine fingre for ordne alle de ting 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Babysoon

Molly90 skriver:

Er også sygmeldt eller er på barsel nu men det kripler sådan i mine fingre for ordne alle de ting 

Jeg er 32+4 og overvejer også kraftigt at vaske babytøj. Jeg har udsat det til nu pga jeg gerne vil have det er nyvasket. Jeg tænker dog det er dejligt at have ordnet. Jeg kan i hvert fald mærke at jeg får mindre og mindre energi og bliver besværet , så jeg vil helst ikke vente alt for længe 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Mortil2drenge<3

Babysoon skriver:

Jeg er 32+4 og overvejer også kraftigt at vaske babytøj. Jeg har udsat det til nu pga jeg gerne vil have det er nyvasket. Jeg tænker dog det er dejligt at have ordnet. Jeg kan i hvert fald mærke at jeg får mindre og mindre energi og bliver besværet , så jeg vil helst ikke vente alt for længe 

kan også godt mærke mit overskud er mindre og mindre  

og synes også det er hyggeligt at vaske det og se alt det man har købt endnu en gang 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Soonmom

Jeg har vasket efterhånden som vi har købt, så tror jeg har vasket tøj/sengetøj/lagner/dyner osv. Fra uge 20 eller deromkring.

ville få stress, hvis jeg skulle vaske det hele på engang

Anmeld Citér

15. februar 2016

Mortil2drenge<3

Soonmom skriver:

Jeg har vasket efterhånden som vi har købt, så tror jeg har vasket tøj/sengetøj/lagner/dyner osv. Fra uge 20 eller deromkring.

ville få stress, hvis jeg skulle vaske det hele på engang

Okay  

burde også gå lidt i gang så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.