Nytårsudfordring 10 & 11

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
3 svar
5 synes godt om
15. februar 2016

Skouboe

Først en tilståelse - jeg var til AOH messe og kom til at synde og købe stof ... ungerne fik lov til at vælge en slags stof hver, og styrede direkte mod reolen med Lillestoff, der ikke var på tilbud (av pengepung). Moren kom vist nok også til at købe et par små stykker stof... 

aaaanyway.... Freja valgte det FEDESTE stof med sugar skulls, og jeg havde et nyt mønster, jeg gerne ville teste sååå... Jeg startede med at sy den sorte som en test, inden jeg kastede mig over det (meget) dyre stof, hvilket viste sig at være en god ide, da mønsteret er ret stort i størrelsen, og har brug for mere stabilisering i halsen end det angiver..  så efter et par tilretninger, syede jeg trøjen til Freja og den blev rigtigt fed (når jeg nu selv skal sige det). Jeg kan se mange muligheder i det mønster.

Hun ville straks prøve den, da hun stod op, og ikke tage den af igen, så derfor det uglede hår og natbukserne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

lineog4

Smart lille detalje ved skulderen - hvilket mønster er det?

Anmeld Citér

15. februar 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

Ja, jeg kan også godt lide det. Det er et jeg købte på makerist.de, da de havde udsalg - det hedder marlene longshirt eller noget i den stil.

Hvis du køber det, så vær opmærksom på at det er lidt stort i størrelsen, og at det skal have mere stabilisering i halsen end hun angiver, for langt de fleste stoffer.

Anmeld Citér

15. februar 2016

Skouboe

lineog4 skriver:

https://www.makerist.de/patterns/maedchenshirt-mit-schulterecken-marlene 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.