Er det svært?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2016

Mor1986

min svigermor har tilbudt at jeg må låne hendes sy maskine da jeg har planer om at sy blandt andet gardiner. 

Men så er jeg nødt til at spørge. Er det svært? Planen er gardiner til datterens legehus som bare skal på en stang. Så dem er der ikke aå meget i. Men vil også sy nogen til under hendes seng som skal kører på sådan en skinne. Og for de skal kunne det skal der jo sådan en Hvidt bånd syes på. Men er i tvivl om det bliver for svært. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

lineog4

Mor1986 skriver:

min svigermor har tilbudt at jeg må låne hendes sy maskine da jeg har planer om at sy blandt andet gardiner. 

Men så er jeg nødt til at spørge. Er det svært? Planen er gardiner til datterens legehus som bare skal på en stang. Så dem er der ikke aå meget i. Men vil også sy nogen til under hendes seng som skal kører på sådan en skinne. Og for de skal kunne det skal der jo sådan en Hvidt bånd syes på. Men er i tvivl om det bliver for svært. 

Ikke svært, men kan da være du får syet lidt skævt, men det ses ikke når det kører på skinnen

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mor1986

lineog4 skriver:

Ikke svært, men kan da være du får syet lidt skævt, men det ses ikke når det kører på skinnen

Skidt med det. det skal jo kunne ses det er hjemmegjort ��

Anmeld Citér

14. februar 2016

Skouboe

Personligt syr jeg hellere en habitjakke eller lignende, end gardiner, fordi de er så trælse at få lige og det er så tydeligt, når de er skæve, men når det bare er til et legehus går det nok.

Vær omhyggelig og husk at dit strygejern er din bedste ven

Anmeld Citér

15. februar 2016

Mor1986

Skouboe skriver:

Personligt syr jeg hellere en habitjakke eller lignende, end gardiner, fordi de er så trælse at få lige og det er så tydeligt, når de er skæve, men når det bare er til et legehus går det nok.

Vær omhyggelig og husk at dit strygejern er din bedste ven

Jeg tænker nemlig også at det bare er til legehuset så det nok skal gå. Men må indrømme jeg nok naivt har troet at gardiner er noget af det nemmeste at gå i gang med men der bliver jeg vist klogere 

Anmeld Citér

15. februar 2016

Skouboe

Mor1986 skriver:

Jeg tænker nemlig også at det bare er til legehuset så det nok skal gå. Men må indrømme jeg nok naivt har troet at gardiner er noget af det nemmeste at gå i gang med men der bliver jeg vist klogere 

Det er ikke nødvendigvis svært (ihvertfald, hvis de ikke skal falde ordentligt ned mod en vindueskarm), du skal bare huske at være omhyggelig og stryge/presse alting på plads, inden du syr.

Anmeld Citér

15. februar 2016

Mor1986

Skouboe skriver:

Det er ikke nødvendigvis svært (ihvertfald, hvis de ikke skal falde ordentligt ned mod en vindueskarm), du skal bare huske at være omhyggelig og stryge/presse alting på plads, inden du syr.

I legehuset tænker jeg ikke det gør så meget hvordan de ser ud. Lykkes det mig at gøre det flot frygter jeg til gengæld jeg kunne finde på at sy til hele huset 

men jeg går snart på barsel så har masser af tid til at få det flot

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.