Ægløsning sprøjte tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2016

smilfraungpige

Jeg tog som sagt ægløsning sprøjten i fredag kl 9.08 ca.. og vi var sammen i går, men jeg er i tvivl om jeg har haft ægløsning, da jeg konstant har en slags smerte, og murren.. ved ikke helt om det blærebetændelse, men nå har i hver til fald bestilt en tid til blodprøve for at se om jeg har haft ægløsning, så skal jeg bare vente til den 22 før jeg kan få den taget..

Nogen der ved om det kan lade sig gøre, at have 2 store æg, og tage sprøjten men ingen ægløsning få?.. - lider af pcos, og havde 2 på 17 og 16, og 2 på 13 mm og en på 11 mm.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

Chellie

Hvis du har taget ægløsningssprøjte, og ved at der var mindst én moden follikel, så kan du ikke gøre mere. Det, der kan snyde lidt er, at det måske kan have været en tom follikel. Det er ikke sandsynligt, men det kan dog forekomme..

Under alle omstændigheder, så kan sprøjten i sig selv give en masse graviditets-symptomer, så stol ikke på noget, din krop siger, før du er omkring testdag. Træls, og vildt frustrerende, men jeps.. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

smilfraungpige

Chellie skriver:

Hvis du har taget ægløsningssprøjte, og ved at der var mindst én moden follikel, så kan du ikke gøre mere. Det, der kan snyde lidt er, at det måske kan have været en tom follikel. Det er ikke sandsynligt, men det kan dog forekomme..

Under alle omstændigheder, så kan sprøjten i sig selv give en masse graviditets-symptomer, så stol ikke på noget, din krop siger, før du er omkring testdag. Træls, og vildt frustrerende, men jeps.. 

vi var så heldig vi havde to store, som fik det sidste hormon inden sprøjten, så de har nok været de 18-20 men nå må bare vente og se om jeg får mens den 29 så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.