Min lille garder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
6 svar
9 synes godt om
14. februar 2016

lineog4

Andre møder skal lave afdansnings, ballet, disko, hvad ved jeg kjoler. Og mig ja jeg skal finde en måde at lave en bluse der giver ekstra polstring ved kravebenet da det gør ondt at øve march med gevær uden uniform (at jeg nogensinde skulle vide noget om det er mig en gåde)... Og det blev der det her ud af - tænk min lille dreng vil gå march, det kræver lidt retro stof for at bløde op 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lineog4 skriver:

Andre møder skal lave afdansnings, ballet, disko, hvad ved jeg kjoler. Og mig ja jeg skal finde en måde at lave en bluse der giver ekstra polstring ved kravebenet da det gør ondt at øve march med gevær uden uniform (at jeg nogensinde skulle vide noget om det er mig en gåde)... Og det blev der det her ud af - tænk min lille dreng vil gå march, det kræver lidt retro stof for at bløde op 

Hvor er den flot. 

Du er altså bare super god til det der. Ville ønske, jeg havde noget af dit talent (og interesse) for syning. 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Bshizzle

lineog4 skriver:

Sjovt.. Sad med min 4 årige og læste her på Siden, og det første min søn siger til mig da han ser billederne af dit flotte projekt er.. 

" Waaaaoooooow Mor!! Den er SÅ sej den bluse! Og den store dreng ser super cool ud" 

Anmeld Citér

14. februar 2016

lineog4

Bshizzle skriver:

Sjovt.. Sad med min 4 årige og læste her på Siden, og det første min søn siger til mig da han ser billederne af dit flotte projekt er.. 

" Waaaaoooooow Mor!! Den er SÅ sej den bluse! Og den store dreng ser super cool ud" 

Sødt, synes også selv den er sej dog jo lidt stiv i skulderen fordi den er ekstra polstret med fleece, men absolut ikke sidste gang jeg laver noget lignende bare uden fleece som ekstra 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Bshizzle

lineog4 skriver:

Sødt, synes også selv den er sej dog jo lidt stiv i skulderen fordi den er ekstra polstret med fleece, men absolut ikke sidste gang jeg laver noget lignende bare uden fleece som ekstra 

Men efter et par ture i Vaskemaskinen, så er det vel ikke så stift ? 

Min store dreng på 10 har en bluse hvor der osse er fleece på maven (en bold) og efter nogle ture i maskinen, så føles det ik så træls. (Ifølge ham selv).  

Anmeld Citér

14. februar 2016

lineog4

Bshizzle skriver:

Men efter et par ture i Vaskemaskinen, så er det vel ikke så stift ? 

Min store dreng på 10 har en bluse hvor der osse er fleece på maven (en bold) og efter nogle ture i maskinen, så føles det ik så træls. (Ifølge ham selv).  

Også forkert at kalde stift for det er faktisk blødt, men med to lag hvor begge lag er tykkere stof end resten af blusen så falder det ikke så pænt....

Anmeld Citér

14. februar 2016

lineog4

PT skriver:

Hvor er den flot. 

Du er altså bare super god til det der. Ville ønske, jeg havde noget af dit talent (og interesse) for syning. 

Alle kan lære det, men ja man skal have en interesse. Jeg har syet siden jeg var barn - de første bukser til mig selv gik op i syningen den første dag jeg havde dem på  jeg har syet genbrugstøj om fra jeg var 12 fordi jeg ikke have råd til det tøj jeg ønskede mig, lærte også at stoppe strømper da jeg var 11 fordi jeg ønskede mig lange Nike strømper til håndbold og det var der ikke råd til, så fandt et par til 5 kr i genbrugsen med huller... 

Min sy iver blev så endnu større da jeg skulle have en dreng, fordi jeg ikke kunne lide det drengetøj man kunne få i butikkerne til de penge jeg havde tænkt mig at give og ja så kunne han kun lide mors bukser til han startede i skole (nægtede alle andres) og det samme er der med lillebror, så så må man jo bare sy  og nu er jeg nærmest afhængig og ved ikke hvad jeg skal gøre når de ikke vil gå med mors længere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.