Når tankerne tager over....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Kender I følelsen af dyb frygt? Dyb frygt over om man kunne være steril, uden en egentlig årsag til tanken, og hvorfor man skulle være det. Jeg er så umanérligt bange for at være steril, bange for at jeg måske har gjort noget forkert, og jeg er ikke sikker på hvorfor - frygten for at det barn vi så gerne vil ha' ikke kommer, begynder så småt at overskygge glæden ved, at vi er i gang. Jeg føler mig skør, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mine tanker. Puha 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2016

Anonym

Persobligt har jeg det også sådan til tider... Men jeg har samtidig læst at positive tanker kan øge ens chancer, fordi kroppen også spiller en rolle. Jeg prøver at trøste mig med, at min mor har født seks børn og fået 2-3 aborter. Så noget fertilitet er der i familien.

MEn kan da ikke lade være med at være nervøs for, at alle de år med p-piller skulle have gjort noget... Er 23 og vi har lige smidt p-pillerne (to dage siden faktisk), så er jo kun i startfasen..

Men positive tanker. Og visualisere et sund og frugtbart underliv.

Anmeld Citér

15. februar 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Hej piger. 

Kender I følelsen af dyb frygt? Dyb frygt over om man kunne være steril, uden en egentlig årsag til tanken, og hvorfor man skulle være det. Jeg er så umanérligt bange for at være steril, bange for at jeg måske har gjort noget forkert, og jeg er ikke sikker på hvorfor - frygten for at det barn vi så gerne vil ha' ikke kommer, begynder så småt at overskygge glæden ved, at vi er i gang. Jeg føler mig skør, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mine tanker. Puha 

Ja dem kender jeg alt til 

Jeg fik som 14 årig en fornemmels af at der var noget galt og har nu som 22 årig fået bekræftet at jeg har pcos

Anmeld Citér

15. februar 2016

Liv_86

Det troede jeg også jeg var da jeg var yngre, men jeg har en datter på 6 år. 

Jrg tror alle har en frygt for at de ikke kan få børn, men med mindre der virkelig er noget galt med dine cyklusser vil jeg ikke bekymre mig endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.