Mens efter sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

En lille opdatering.  Fik menstration igår. Er virkelig bare glad og lettet.  Så ved man kroppen er igang igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

VN

Anonym skriver:

Hvor længe har du venter på mens? 

Mit er endelig kommet igår. Underligt man kan blive så glad for at få menstration. 

Jeg blev virkelig helt lettet. Så ved man kroppen virker igen. 

Åh det var godt at høre! 

Min skulle gerne komme sådan nu her, inden for 1 uge ihvertfald. Men synes ikke der er noget der tyder på den er på vej  

Vi er igang med projekt baby igen, men det skulle være underligt hvis det var sket. Har slet ikke styr på min cyklus lige nu 

Anmeld Citér

17. februar 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Åh det var godt at høre! 

Min skulle gerne komme sådan nu her, inden for 1 uge ihvertfald. Men synes ikke der er noget der tyder på den er på vej  

Vi er igang med projekt baby igen, men det skulle være underligt hvis det var sket. Har slet ikke styr på min cyklus lige nu 

Når du siger den skulle være kommet ni her.  Er det så i forhold til normal cyklus eller?

Hvor langt skulle du være da du fandt ud af at det var en sa? 

Jeg har læst om mange hvor de ikke nåede at have mens efter sa. Men derimod blev gravide med det samme. Så man kan da krydse for jer 

Vi fortsætter også med pb. Da vi virkelig ønsker et barn mere

Anmeld Citér

17. februar 2016

VN

Anonym skriver:

Når du siger den skulle være kommet ni her.  Er det så i forhold til normal cyklus eller?

Hvor langt skulle du være da du fandt ud af at det var en sa? 

Jeg har læst om mange hvor de ikke nåede at have mens efter sa. Men derimod blev gravide med det samme. Så man kan da krydse for jer 

Vi fortsætter også med pb. Da vi virkelig ønsker et barn mere

Ja i forhold til normal cyklus 

Jeg begyndte at bløde lidt i en uges tid da jeg var i 5. Uge, så blev jeg scannet og alt var fint, blodprøver var fine.. 3 dage efter kom en lille grålig klump ud af mig efter jeg havde tisset  Min krop havde heldigvis klaret det hele selv, og blødte kun meget få dage efter. 

Tør ikke at håbe på noget, men vi har haft sex hver 2/3. Dag siden blødningen stoppede. 

Jeg krydser virkelig fingre for jer også! Kunne være så dejligt 

Anmeld Citér

18. februar 2016

Anonym trådstarter

VN skriver:

Ja i forhold til normal cyklus 

Jeg begyndte at bløde lidt i en uges tid da jeg var i 5. Uge, så blev jeg scannet og alt var fint, blodprøver var fine.. 3 dage efter kom en lille grålig klump ud af mig efter jeg havde tisset  Min krop havde heldigvis klaret det hele selv, og blødte kun meget få dage efter. 

Tør ikke at håbe på noget, men vi har haft sex hver 2/3. Dag siden blødningen stoppede. 

Jeg krydser virkelig fingre for jer også! Kunne være så dejligt 

Det altid bedst når kroppen klare det selv. 

Det havde vi også de første 6 uger. Men så gav jeg op  og det var nok lige deromkring vi skulle have startet på det

Nu tager vi det bare stille og roligt. 

krydser for jer. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Anonym

Jeg oplevede en spontan abort natten til i onsdags da jeg var 7+3.

Hvordan var jeres cyklus inden I oplevede en spontan abort? Var den regelmæssig? 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede en spontan abort natten til i onsdags da jeg var 7+3.

Hvordan var jeres cyklus inden I oplevede en spontan abort? Var den regelmæssig? 

Hej

Min cyklus har ikke været regelmæssig. 

1 cyklus = 7 uger

2 cyklus = 4+2 uger

3 cyklus = 8+6 uger

4 cyklus endte i sa i uge 10. 

5 cyklus = 8+6

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.