Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
12 forskellige melodier
5 forskellige hastigheder
mulighed for både batterier eller blot ledning
kan vaske ALT stof i vaskemaskine
legetøj tilhøre også
kun en enkelt tilbage
500 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender du? Og hvad bliver evt porto? :)
Carina:-) skriver: Sender du? Og hvad bliver evt porto? :)
Det vil koste 90 kr. at sende
MorTil4<3 skriver: Det vil koste 90 kr. at sende
Har du mål på den for på coolrunner koster det nærmest ingenting at sende forsikret
Har selv sendt 5 kg for 39 og det er jo noget billigere end Post dk og stadig forsikret
Carina:-) skriver: Har du mål på den for på coolrunner koster det nærmest ingenting at sende forsikret Har selv sendt 5 kg for 39 og det er jo noget billigere end Post dk og stadig forsikret
Jg undersøger lige kender ikke coolrunner. Men hvor bor du? Så kan jeg unsersøge det
MorTil4<3 skriver: Jg undersøger lige kender ikke coolrunner. Men hvor bor du? Så kan jeg unsersøge det
7400 Herning
Carina:-) skriver: 7400 Herning
Den skriver at den er for stor at sende den er 66 cm i højden, 29 i bredden klappet sammen. og 61 i længden
MorTil4<3 skriver: Den skriver at den er for stor at sende den er 66 cm i højden, 29 i bredden klappet sammen. og 61 i længden
Æv men med g porto kan man godt i den str
Har du mulighed for at sende med det?
Carina:-) skriver: Æv men med g porto kan man godt i den str Har du mulighed for at sende med det?
Ja så kan jeg sende for 39 kr. + 19 hvis du vil have den direkte til din adresse
MorTil4<3 skriver: Ja så kan jeg sende for 39 kr. + 19 hvis du vil have den direkte til din adresse
Nej bare til nærmeste posthus
Kan du ikke sms på 61319592 så kan vi lige få ordnet betaling osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128