Ændring af udseende forneden før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er 38+3 og går meget op i at være ren og glat, hvis jeg pludselig skulle gå i fødsel.

efter nogle dage med sygdom, ville jeg så barbere mig forneden og opdager at fru Knudsen har ændret udseende.

først troede jeg at det var en knude (lige over der hvor den starter(altså lige over de indre skamlæber), men det er helt blødt og kan "omrokeres" altså så forandringen ikke ser så vild ud, synes desuden at den "hænger" mere.

er det normalt? - bebs presser meget nede i bæknet og ligger dybt, ved ikke om det kan have noget med det at gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Fremad

Det er helt normalt, og du skal hvis du ikke har gjort det, forberede dig på at en fødsel altså også kan ændre udseenet forneden utrolig meget 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Okay

på hvilket måde ?

- kommer den til at "hænge" mere?

Anmeld Citér

13. februar 2016

Sedigfor

Jeg tænker, tag det roligt og se tiden an, vi er alle forskellige og det er heller ikke sikkert det ænere udseende.

Anmeld Citér

13. februar 2016

Isabella_mor

Her vil jeg lige sige at min ændrede udseende, og faktisk kun til det pænere. Så jeg er tigtig tilfreds med sådan som min ser ud i forhold til før jeg fødte.  

Og jeg flækkede endda og det hele, og jeg tror næsten at det var det der har gjort at min er blevet pænere  

Anmeld Citér

13. februar 2016

xStinepigen

Min har også ændret dig efter fødslen - er nok lidt mere tilfreds nu end førhen ������. 

Men det er normalt da baby presser på det hele der nede .. Jeg lod Lærke til inden fødslen at selve mavefedtet, venusbjerget osv, blev ret slapt , men ved ikke om det var tegn PL snarlig fødsel, maven er hvertfald stadig slap ����

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Min har også ændret dig efter fødslen - er nok lidt mere tilfreds nu end førhen ������. 

Men det er normalt da baby presser på det hele der nede .. Jeg lod Lærke til inden fødslen at selve mavefedtet, venusbjerget osv, blev ret slapt , men ved ikke om det var tegn PL snarlig fødsel, maven er hvertfald stadig slap ����

Uh hvor langt tid før?

Anmeld Citér

18. februar 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Uh hvor langt tid før?

Mener jeg lagde mærke til det en uges tid før, måske lidt mere  

Anmeld Citér

18. februar 2016

Linkaa

Anonym skriver:

Jeg er 38+3 og går meget op i at være ren og glat, hvis jeg pludselig skulle gå i fødsel.

efter nogle dage med sygdom, ville jeg så barbere mig forneden og opdager at fru Knudsen har ændret udseende.

først troede jeg at det var en knude (lige over der hvor den starter(altså lige over de indre skamlæber), men det er helt blødt og kan "omrokeres" altså så forandringen ikke ser så vild ud, synes desuden at den "hænger" mere.

er det normalt? - bebs presser meget nede i bæknet og ligger dybt, ved ikke om det kan have noget med det at gøre?

Det er normalt at det hele hæver op før fødslen. Desuden kan man få åreknuder på skamlæberne som gravid, så det kan være noget i den stil? De går væk igen så vidt jeg ved :-)

God fødsel ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.