TRHD skriver:
hej med jer. Hvor er det dejligt man kan snakke med andre der er ligeså langt som mig. Jeg synes mange steder hvis jeg googler gør det mig mere bange end gavn..
Jeg er idag 9+1 og har fået taget scanninger det beregner min termin til d 16 sep :-)
mit spørgsmål til jer er hvad har i gjort ved denne ulidelige træthed og kvalme???
Udover det vil jeg gerne høre om i også har oplevet jeres hår bliver utrolig elektrisk og ømt
Og tillykke til jer også selvfølgelig!
Tillykke og velkommen til. 
Trætheden har været hård og jeg tror ikke jeg nogensinde Gar fået så mange kommentarer om at jeg ligner en zombie hehe. Jeg har sovet når min krop har haft brug for det, lavet færre aftaler osv.
kvamlen blev der forsket i fra min side. Hvad udgjorde den? Hos mig undgår jeg ting som sætter den i gang. Altså lugten af fisk
min kvalme bliver forøget når jeg ikke spiser mere eller mindre konstant så heg spiser bare, hvilket gør heg pt føler mig som en baby... Sover og spiser. Desuden har jeg lagt mærke til at kvalmen fremprovokeres af hvis jeg går for huhrtigt. Ved du hvad der udløser den?
det med håret nej.... Men mit hår er virkelig blevet fucked up. Jeg kan ikke få bugt med ugletotterne. Ved dog ikke om. Det har noget med det at gøre.
Anmeld
Citér