Til jer med flere sa'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
10 svar
5 synes godt om
13. februar 2016

Mo9ca

Jeg har rigtig meget brug for at høre hvor mange af jer der har oplevet flere mislykkede graviditeter inden I havde held med at få et barn? Min kæreste og jeg har to børn i forvejen som der slet ikke var problemer med at få. Men så har vi forsøgt det sidste års tid med at gøre dem til storebror og det har resulteret i to sa'er og en igangværende abort.

Jeg ved simpelthen ikke om vi skal kaste håndklædet i ringen og acceptere at vi ikke får drømmen om tre børn opfyldt.

Det lyder måske meget priviligeret at vi har to børn, men de har jo været ligeså højtønsket som det her 3. barn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Soonmom

Jeg blev gravid ved et uheld i augunst 2014, blev skannet i uge 10, hvor fosteret var dødt i uge 8+6.

blev så igen gravid i februar 2015, men det holdt desværre kun en uge og så udskød min krop det selv.

i juni 2015 blev jeg igen gravid og er nu højgravid og håber på at føde snart

Anmeld Citér

13. februar 2016

Mo9ca

Soonmom skriver:

Jeg blev gravid ved et uheld i augunst 2014, blev skannet i uge 10, hvor fosteret var dødt i uge 8+6.

blev så igen gravid i februar 2015, men det holdt desværre kun en uge og så udskød min krop det selv.

i juni 2015 blev jeg igen gravid og er nu højgravid og håber på at føde snart

Håber og ønsker for dig, at du snart kommer til at stå med det mest perfekte barn i armene. Må jeg spørge hvor gammel du er? Jeg er selv bange for at det er fordi jeg har passeret de 35 år at det ikke vil lykkes.

Anmeld Citér

13. februar 2016

Bonete

Vi har en sund og rask dreng som tog 11 mdr at lave, blev gravid 2 gang sep 15 og dagen før nf begyndte jeg at bløde lidt den var gået til uge 8 ca fik medicinsk abort 15 dec har så testet positiv i tirsdags efter at have blødt og er begyndt at bløde lidt igen(uden klumper) men jeg tror ikke på det.. Skal scannes mandag, men er bange for at vi skal igennem en abort igen ! Så tror godt jeg tør sige 2 i træk nu  - blod er ikke noget positivt for os! Men vi holder os en lille pause hvis det viser sig det er gået til grunde igen 

men det er så hårdt psykisk 

jeg forstår godt din tanke om ikke at få flere, det tænker jeg os selv nu.. Men det er næsten ikke til at bære når man brændende ønsker det

Anmeld Citér

13. februar 2016

sandramor

Jeg har en datter på 10 som blev lavet i første hug...... 

7 år senere ønskede min daværende kæreste og jeg at blive forældre men desværre endte vores graviditet i uge 8... Det viste sig at være en mola graviditet.... Blev gravid 6 mdr senere da vi fik grønt lys til at prøve igen... Denne endte så uge 12 med en MA:-( 

blev så gravid 6 mdr senere og har i dag en pige på 3 år 

Anmeld Citér

14. februar 2016

Becks

Mor8320 skriver:

Jeg har rigtig meget brug for at høre hvor mange af jer der har oplevet flere mislykkede graviditeter inden I havde held med at få et barn? Min kæreste og jeg har to børn i forvejen som der slet ikke var problemer med at få. Men så har vi forsøgt det sidste års tid med at gøre dem til storebror og det har resulteret i to sa'er og en igangværende abort.

Jeg ved simpelthen ikke om vi skal kaste håndklædet i ringen og acceptere at vi ikke får drømmen om tre børn opfyldt.

Det lyder måske meget priviligeret at vi har to børn, men de har jo været ligeså højtønsket som det her 3. barn. 

Du skal kontakte din læge, og blive henvist til HAB på riget (Deres abortus Habitualis afdeling) De kan hjælpe dig med graviditet og udredning!

Du er berettiget til hjælp hos dem, da det er 3 abort du har nu! Og alle kan blive henvist, uanset hvor i Danmark man bor

Jeg har aborteret 5 gange og blev henvist til dem.. Lige nu ligger min datter på 8 dage ved siden af mig, og er et resultat af HAB's vinger <3

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mo9ca

Kære kvinder

Det hjælper så meget at høre om jeres historier. Håber bare inderligt at det vil lykkes for os, hvis vi beslutter os for at prøve en sidste gang. Det er fortvivlende det her.

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mo9ca

Mutti1234 skriver:

Vi har en sund og rask dreng som tog 11 mdr at lave, blev gravid 2 gang sep 15 og dagen før nf begyndte jeg at bløde lidt den var gået til uge 8 ca fik medicinsk abort 15 dec har så testet positiv i tirsdags efter at have blødt og er begyndt at bløde lidt igen(uden klumper) men jeg tror ikke på det.. Skal scannes mandag, men er bange for at vi skal igennem en abort igen ! Så tror godt jeg tør sige 2 i træk nu  - blod er ikke noget positivt for os! Men vi holder os en lille pause hvis det viser sig det er gået til grunde igen 

men det er så hårdt psykisk 

jeg forstår godt din tanke om ikke at få flere, det tænker jeg os selv nu.. Men det er næsten ikke til at bære når man brændende ønsker det

Føler så meget med dig Mutti1234

Anmeld Citér

14. februar 2016

Bonete

Mor8320 skriver:

Føler så meget med dig Mutti1234

Tak og i lige måde

det er frustrerende man ikke virker når man ved at man har virket

Men hvis det viser sig at vi skal igennem det her igen for 2 gang, holder vi pause og kommer hos psykisk men os for kroppens skyld 

jeg håber og krydser fingre for der snart er en nr 3 på vej til jer

Anmeld Citér

14. februar 2016

Mo9ca

Mutti1234 skriver:

Tak og i lige måde

det er frustrerende man ikke virker når man ved at man har virket

Men hvis det viser sig at vi skal igennem det her igen for 2 gang, holder vi pause og kommer hos psykisk men os for kroppens skyld 

jeg håber og krydser fingre for der snart er en nr 3 på vej til jer

Jeg krydser også fingre for dig og din kæreste. Håber sådan det lykkes for dig og alle andre i samme båd. 

Tænk at det engang var så let. Jeg fik også de to første i første hug. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.