Flot velholdt gyngehest - 150kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.925 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2016

Anonym trådstarter

flot velholdt gyngehest ... Afhentes i Gentofte.

150 kr.

jeg er ano fordi jeg ikke ønsker folk skal kende mig i dette forum. Skriv hvis det har interesse så sender jeg pb fra min rigtige profil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2016

Anonym trådstarter

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Op

Der må da være nogen ser kan bruge en fin gyngehest..??

Anmeld

13. februar 2016

Sedigfor

Man køber typisk ikke af dem man ikke kan se hvem er (:

Anmeld

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg vil meget gerne sende en pb hvis der er interesse. Blot ikke skrive det i fælles forum.

Anmeld

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Men jeg ved da heller ikke hvem se dig for er..?

Anmeld

13. februar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Men jeg ved da heller ikke hvem se dig for er..?

Den forstod jeg ikke.

Anmeld

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Den forstod jeg ikke.

jeg vil gerne sælge noget her som jeg også med min Facebook profil har til salg i andre grupper... 

Jeg ønsker ikke at folk kan koble min baby.dk profil med min rigtige Facebook profil. Derfor sætter jeg det til salg anonymt.

jeg vil meget gerne sende en pb til dem der er interesseret og jeg forstår ikke den skepsis der er. Det jeg mente med at jeg ikke ved ham du er følgende: hvis du satte noget til salg ville jeg da heller ikke vide hvem du var. ..? Dit profilnavn er jo også ret anonymt og du har ikke billed på. Jeg ønsker bare ikke at alle mine indlæg/svar skal kobles til hvem jeg er. Jeg synes det er rart at være anonym herinde.

Anmeld

13. februar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

jeg vil gerne sælge noget her som jeg også med min Facebook profil har til salg i andre grupper... 

Jeg ønsker ikke at folk kan koble min baby.dk profil med min rigtige Facebook profil. Derfor sætter jeg det til salg anonymt.

jeg vil meget gerne sende en pb til dem der er interesseret og jeg forstår ikke den skepsis der er. Det jeg mente med at jeg ikke ved ham du er følgende: hvis du satte noget til salg ville jeg da heller ikke vide hvem du var. ..? Dit profilnavn er jo også ret anonymt og du har ikke billed på. Jeg ønsker bare ikke at alle mine indlæg/svar skal kobles til hvem jeg er. Jeg synes det er rart at være anonym herinde.

Jeg tror heller ikke folk vil koble dig til en person hvis du forstår. Og hvis nogle er med i de grupper kan de jo se det er dig

Anmeld

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Jeg tror heller ikke folk vil koble dig til en person hvis du forstår. Og hvis nogle er med i de grupper kan de jo se det er dig

Jeg har heller ikke noget problem med at folk ved hvem jeg er mht at sælge tingene. Gider bare ikke have at de ved at det er mig der har skrevet de og de indlæg på denne side.

Nå men jeg skriver som sagt gerne adresse osv. hvis folk viser interesse for gyngehesten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.