hvad skal vi huske på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

i dag fik vi en "familieforøgelse" i form af Rosmari, en lille kælen killing fra min kærestes morfar...

jeg har før haft kat, men han var 14 uger og renlig da vi fik ham - plus det desværre er fire år siden han døde...

vi har en balje med kattegrus og en papkasse hun kan sove i indtil vi får købt en af de der med låg.

Jeg kan også regne ud at vi skal have et kradsebræt, men hvad ellers?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Madskåle, killingefoder og legetøj... Vh stine

Anmeld Citér

12. februar 2016

Chellie

Mad- og vandskål vil nok være godt  Lidt legetøj til at aktivere med? Fx små legetøjsmus og en lille fjer-pind?

Anmeld Citér

12. februar 2016

Ms.Momo

nå ja... den glemte jeg...

vi har et par små skåle stående med mad og vand til hende indtil videre - og så har vi købt en lille smule legetøj da vi købte foder og kattegrus i Brugsen...

Anmeld Citér

12. februar 2016

Bshizzle

Masser af kærlighed samt ro og fred engang imellem 

Jeg har i min barndom altid haft katte.. (Må desværre ik få en nu, da min mand mere er til hunde) 

Men jeg havde sådan en bold hvor man kunne putte kattemad ind i.. (Noget hen af dem man kan få til hunde).. Som kattene elskede at lege med. 

Blir det en inde eller ude kat ? 

Anmeld Citér

12. februar 2016

debbie19

nå ja... den glemte jeg...

vi har et par små skåle stående med mad og vand til hende indtil videre - og så har vi købt en lille smule legetøj da vi købte foder og kattegrus i Brugsen...

hejsa. vil bare lige fortælle dig min  erfaring indenfor katte-mad. brug aldrig whiskas. da de kære dyr får kræft. min kat gemmem 14 år levet med kræft indtil vi til sidst måtte aflive hende. hun gav ikke udtryk for hun led men man kunne tydeligvis se kræften. dyrlægen mente det var foderet og da vi fortalt hvad hun fik så var han sikker. han havde haft en del katte både med urinvejfinsektion og kræft og de havde alle sammen til fælles whiskas fodret---- har haft 2 katte i mit voksenliv og vi har givet royal canin. men som billig alternativ er lux fra aldi det bedste i test af billig mad også deres tørfoder og det mætter dem bedre det jo ik sikkert andre har haft de problemer eller at du foder med det men nu det ihvertfald sagt en god ide vil være at få hende steriliseret da løbetid kan være noget så skrækkelig  

PS sikke da en lækker lille en-- man får jo helt lyst til selv at få en kat igen trods det ikke kommer til at ske. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Ms.Momo

Bshizzle skriver:

Masser af kærlighed samt ro og fred engang imellem 

Jeg har i min barndom altid haft katte.. (Må desværre ik få en nu, da min mand mere er til hunde) 

Men jeg havde sådan en bold hvor man kunne putte kattemad ind i.. (Noget hen af dem man kan få til hunde).. Som kattene elskede at lege med. 

Blir det en inde eller ude kat ? 

det bliver højst sandsynlig en indekat...

Anmeld Citér

12. februar 2016

Ms.Momo

hejsa. vil bare lige fortælle dig min  erfaring indenfor katte-mad. brug aldrig whiskas. da de kære dyr får kræft. min kat gemmem 14 år levet med kræft indtil vi til sidst måtte aflive hende. hun gav ikke udtryk for hun led men man kunne tydeligvis se kræften. dyrlægen mente det var foderet og da vi fortalt hvad hun fik så var han sikker. han havde haft en del katte både med urinvejfinsektion og kræft og de havde alle sammen til fælles whiskas fodret---- har haft 2 katte i mit voksenliv og vi har givet royal canin. men som billig alternativ er lux fra aldi det bedste i test af billig mad også deres tørfoder og det mætter dem bedre det jo ik sikkert andre har haft de problemer eller at du foder med det men nu det ihvertfald sagt en god ide vil være at få hende steriliseret da løbetid kan være noget så skrækkelig  

PS sikke da en lækker lille en-- man får jo helt lyst til selv at få en kat igen trods det ikke kommer til at ske. 

vi bruger ikke Wiskas, da jeg ikke kender nogle katte der ville vælge Wiskas...  Desuden så er hun født i en stald med 15-20 andre katte, så de har altid fået det billige foder i store sække...

Vi bor på Bornholm, så vi kan ikke lige smutte i Aldi... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.