Renlig, begyndt a tisse i bukserne ..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. februar 2016

Mom2Two

storm har været renlig siden han var 2,5. Han er 3 nu. Men nu har han feks tisset i bukserne 3 gange, i børnehaven ... Han er rigtig ked af det når jeg henter ham, han fortæller a han tissede i bukserne .. Jeg siger selvfølgelig bare a det intet gør, og a vi vasker hans tøj når vi kommer hjem .. Idag havde han tisset i bukserne - og hans nye minions sutsko, det var han meget ked a .. Hvordan ka det være, a han pludselig tisser i bukserne .?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

MorTil3+

Mom2Two skriver:

storm har været renlig siden han var 2,5. Han er 3 nu. Men nu har han feks tisset i bukserne 3 gange, i børnehaven ... Han er rigtig ked af det når jeg henter ham, han fortæller a han tissede i bukserne .. Jeg siger selvfølgelig bare a det intet gør, og a vi vasker hans tøj når vi kommer hjem .. Idag havde han tisset i bukserne - og hans nye minions sutsko, det var han meget ked a .. Hvordan ka det være, a han pludselig tisser i bukserne .?  

Er der ikke noget med at dine børn lige er startet i børnehave for så kan det jo godt have noget med det at gøre, ændringer påvirker børnene, han kan ha travlt med leg og derfor ikke huske det i tide. Vores datter er også begyndt at tisse i bukserne, nogle dage går det fint og andre dage kan hun tisse i bukserne flere gange om dagen og har lagt mærke til at det er når hun har travlt med at lege. Og efter lillebror er kommet til vil hun ha at jeg går med hende hver gang hun skal på toilettet og hvis jeg ikke lige har tid eller er hurtig nok så tisser hun i bukserne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.