den afsluttende sætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
11 svar
7 synes godt om
11. februar 2016

Kay

hvordan runder man lige sådan en ansøgning af???

jeg søger jobs som pædagog og jeg magler lige den helt rigtige kreative måse at slutte en ansøgning af... der ligesom siger "RING og inviter mig til samtale... det vil i ikke fortryde" agtigt bare bedre formuleret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

fo82

Jeg ser frem til at høre fra jer ;-)

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

fo82 skriver:

Jeg ser frem til at høre fra jer ;-)

men det er også bare sådan lidt... tja... 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Sprit25

Kay skriver:

jeg søger jobs som pædagog og jeg magler lige den helt rigtige kreative måse at slutte en ansøgning af... der ligesom siger "RING og inviter mig til samtale... det vil i ikke fortryde" agtigt bare bedre formuleret 

Jeg har erfaret det hjælper nogle gange at være flabet. Så hvad med: ring til mig og få mig til en samtale I ikke vil fortryde. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Ellie79

Kay skriver:

Jeg skriver - håber I er blevet mere nysgerrige på hvem jeg er, jeg ser frem til at hører fra jer 

Mvh xxxx

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

Sprit25 skriver:

Jeg har erfaret det hjælper nogle gange at være flabet. Så hvad med: ring til mig og få mig til en samtale I ikke vil fortryde. 

ja jeg tænker også lidt flabet... kom faktisk også til at tænke på den der ejendomsmægler sætning om at "denne ejendom skal bare ses" agigt... (kan ikke helt huske den...) men den tror jeg bare vil passe perfekt til mig 

Anmeld Citér

11. februar 2016

serinasmor

Hiv din pointe frem i sidste sætning  

Hvad er det DU kan tilbyde 

F.ex. lad os mødes over en kop The og snakke mere om hvordan I kan få mere dans i vuggestuen (eller hvad du nu er allerbedst til - jeg er tydeligvis ikke pædagog 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

serinasmor skriver:

Hiv din pointe frem i sidste sætning  

Hvad er det DU kan tilbyde 

F.ex. lad os mødes over en kop The og snakke mere om hvordan I kan få mere dans i vuggestuen (eller hvad du nu er allerbedst til - jeg er tydeligvis ikke pædagog 

jeg kan li din tanke 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MomInTheMaking

Kay skriver:

ja jeg tænker også lidt flabet... kom faktisk også til at tænke på den der ejendomsmægler sætning om at "denne ejendom skal bare ses" agigt... (kan ikke helt huske den...) men den tror jeg bare vil passe perfekt til mig 

Bare husk at du skal kunne føre det ud i livet. Altså ment som at hvis du skriver en version af "jeg er helt speciel" så det også ret vigtigt at være det, det hjælper ikke meget at komme til samtale på at være kæk og flabet og så være f.eks. nervøs og kedelig til samtalen. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

LonglivetheQueen skriver:

Bare husk at du skal kunne føre det ud i livet. Altså ment som at hvis du skriver en version af "jeg er helt speciel" så det også ret vigtigt at være det, det hjælper ikke meget at komme til samtale på at være kæk og flabet og så være f.eks. nervøs og kedelig til samtalen. 

nej det er rigtig... men har nu nok altid været flabet... men her på mine voksen år er det blevet på den mere kække måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.