Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvordan runder man lige sådan en ansøgning af???
jeg søger jobs som pædagog og jeg magler lige den helt rigtige kreative måse at slutte en ansøgning af... der ligesom siger "RING og inviter mig til samtale... det vil i ikke fortryde" agtigt bare bedre formuleret
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser frem til at høre fra jer ;-)
fo82 skriver: Jeg ser frem til at høre fra jer ;-)
men det er også bare sådan lidt... tja...
Kay skriver: hvordan runder man lige sådan en ansøgning af??? jeg søger jobs som pædagog og jeg magler lige den helt rigtige kreative måse at slutte en ansøgning af... der ligesom siger "RING og inviter mig til samtale... det vil i ikke fortryde" agtigt bare bedre formuleret
Jeg har erfaret det hjælper nogle gange at være flabet. Så hvad med: ring til mig og få mig til en samtale I ikke vil fortryde.
Jeg skriver - håber I er blevet mere nysgerrige på hvem jeg er, jeg ser frem til at hører fra jer
Mvh xxxx
Sprit25 skriver: Jeg har erfaret det hjælper nogle gange at være flabet. Så hvad med: ring til mig og få mig til en samtale I ikke vil fortryde.
ja jeg tænker også lidt flabet... kom faktisk også til at tænke på den der ejendomsmægler sætning om at "denne ejendom skal bare ses" agigt... (kan ikke helt huske den...) men den tror jeg bare vil passe perfekt til mig
Hiv din pointe frem i sidste sætning
Hvad er det DU kan tilbyde
F.ex. lad os mødes over en kop The og snakke mere om hvordan I kan få mere dans i vuggestuen (eller hvad du nu er allerbedst til - jeg er tydeligvis ikke pædagog )
serinasmor skriver: Hiv din pointe frem i sidste sætning Hvad er det DU kan tilbyde F.ex. lad os mødes over en kop The og snakke mere om hvordan I kan få mere dans i vuggestuen (eller hvad du nu er allerbedst til - jeg er tydeligvis ikke pædagog )
jeg kan li din tanke
Kay skriver: ja jeg tænker også lidt flabet... kom faktisk også til at tænke på den der ejendomsmægler sætning om at "denne ejendom skal bare ses" agigt... (kan ikke helt huske den...) men den tror jeg bare vil passe perfekt til mig
Bare husk at du skal kunne føre det ud i livet. Altså ment som at hvis du skriver en version af "jeg er helt speciel" så det også ret vigtigt at være det, det hjælper ikke meget at komme til samtale på at være kæk og flabet og så være f.eks. nervøs og kedelig til samtalen.
LonglivetheQueen skriver: Bare husk at du skal kunne føre det ud i livet. Altså ment som at hvis du skriver en version af "jeg er helt speciel" så det også ret vigtigt at være det, det hjælper ikke meget at komme til samtale på at være kæk og flabet og så være f.eks. nervøs og kedelig til samtalen.
nej det er rigtig... men har nu nok altid været flabet... men her på mine voksen år er det blevet på den mere kække måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128