Søger brudekjole til gravid!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. februar 2016

MarieLouise89

Hjælp piger!!

jeg søger en brudekjole da jeg skal giftes til maj hvor jeg vil være i uge 34. Jeg bruger omkring str 40 i alm tøj. Kan i hjælpe mig, eller kender i en som kender en???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Kay

MarieLouise89 skriver:

Hjælp piger!!

jeg søger en brudekjole da jeg skal giftes til maj hvor jeg vil være i uge 34. Jeg bruger omkring str 40 i alm tøj. Kan i hjælpe mig, eller kender i en som kender en???

Jeg blev gift for snart 4 år siden 35+ og jeg havde en kjole fra partyline på  den var bare super komfortabel og selvom den ikke var lavet til gravide havde den bare et super fint snit til en stor mave 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MarieLouise89

Kay skriver:

Jeg blev gift for snart 4 år siden 35+ og jeg havde en kjole fra partyline på  den var bare super komfortabel og selvom den ikke var lavet til gravide havde den bare et super fint snit til en stor mave 

Sælger du den?? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MM00

MarieLouise89 skriver:

Hjælp piger!!

Purløgogpersille.dk har nogen fine 

Ellers prøv fx Lilly måske de har en der ikke er til gravide men som passer så bliver den jo passet til. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Ka+Ma=Be

Stort tillykke 

Anmeld Citér

11. februar 2016

AnonymMor

MarieLouise89 skriver:

Hjælp piger!!

Hvor bor du ? 

Jeg har en i str 46 med snørre i ryggen så man selv kan justerer str.. Tænker den nok skal være lidt større nu hvor du er gravid.. Men ved ikke om den bliver for stor ? 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

MarieLouise89 skriver:

Sælger du den?? 

hmmm... tja det har jeg aldrig rigtig overvejet... den hænger egentlig bare i et skab hos mine forældre lige nu... men var rimelig stor så ved ikke om du kan passe den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.