Skolepraktik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. februar 2016

Aleah

Er der nogen herinde, som har været i skolepraktik?

Jeg skal skrive en motiveret ansøgning for at blive optaget, men aner ikke, hvad jeg skal skrive?

Hvordan er det at være i skolepraktik? Ser virksomheder det som en ulempe, hvis man har færdiggjort sin uddannelse i skolepraktik?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Hvad slags skolepraktik er der tale om

Jeg selv går i skolepraktik til kontoruddannelsen da jeg ikke har fundet elevplads endnu.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Pinkypie

Har samme spørgsmål, indenfor hvilket fag ?

Har selv taget hele min kontoruddannelse via.skolepraktik( blev færdig i sommers), og vil sige, at skolepraktik er bedre end ingenting, Meen..

Vil du vide mere om lige præcis kontoruddannelsen via. Skolepraktik,  er du velkommen til at kontakte mig

Anmeld Citér

11. februar 2016

Aleah

Det er inden for kontor 

Anmeld Citér

12. februar 2016

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg går i skolepraktik i Vejle. hvor tænker du du skal gå henne ?

Jeg syntes det er et godt sted jeg er da vi sidder med mange forskellige ting i hverdagen og ikke kun inden for et område. vi har både køb og salg så vi lærer at omstille os på mange forskellige ting mange gange om dagen hvis dette er nødvendigt. Og samtidig kan vi sidde med en ting hele dagen hvis dette er nødvendigt. Vi sidder i små teams hvor vi mest at tiden selv tilrettelægger hvad vi skal i afdelingen bare alt bliver lavet som det skal.

Skriv gerne hvis du vil vide mere

Anmeld Citér

12. februar 2016

Aleah

SANIE89 skriver:

Jeg går i skolepraktik i Vejle. hvor tænker du du skal gå henne ?

Jeg syntes det er et godt sted jeg er da vi sidder med mange forskellige ting i hverdagen og ikke kun inden for et område. vi har både køb og salg så vi lærer at omstille os på mange forskellige ting mange gange om dagen hvis dette er nødvendigt. Og samtidig kan vi sidde med en ting hele dagen hvis dette er nødvendigt. Vi sidder i små teams hvor vi mest at tiden selv tilrettelægger hvad vi skal i afdelingen bare alt bliver lavet som det skal.

Skriv gerne hvis du vil vide mere

Har sendt dig en PB

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.