Syg med feber i 1. Trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2016

Juliefie87

Hej alle skønne kvinder.

Jeg er 28 år gammel og har igår fundet ud af, at det er et sæt tvillinger vi venter os. Jeg er i uge 7+2 og har fået den værste forkølelse, slimet hoste samt 38 i feber. Jeg er på 2 dagen nu.

Er der nogle af jer, som også har været igennem noget lignende på denne her tid? Eller nogle som ved, om det på nogen måde kan skade de små fostre?

Jeg er så nervøs og håber at der er nogle som kan berolige mig lidt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Ka+Ma=Be

Det lyder umiddelbart som en influenza, hvilket som oftest er helt harmløst

Jeg fangede H1N1 virussen (svineinfluenza) i 1. Trimester, men fik først denne forklaring da symptomerne var væk igen. Lægen ville ikke have gjort noget ved det, da der ikke er behandling for influenza. Men som så meget andet - hvis du er bekymret eller utryg, så kontakt din læge.

God bedring

Anmeld Citér

9. februar 2016

Ka+Ma=Be

Og stort tillykke med tvillingerne! �� �� 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Juliefie87

Tusind tusind tak!! 

Jeg synes jeg har læst og hørt at influenza under graviditet ikke er godt  Jeg har en veninde, som havde influenza i 1. Trimester, det resulterede i, at drengen har fået hvide pletter på tænderne, da han begyndte at få tænder. Jeg håber virkelig ikke, at det er en influenza jeg har, forhåbentlig "bare" en slem forkølelse. 

Er der nogle som selv har været udsat for sygdom i starten og som kan fortælle lidt mere om, hvad de fik at vide dengang?  

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mo9ca

Hej alle skønne kvinder.

Jeg er 28 år gammel og har igår fundet ud af, at det er et sæt tvillinger vi venter os. Jeg er i uge 7+2 og har fået den værste forkølelse, slimet hoste samt 38 i feber. Jeg er på 2 dagen nu.

Er der nogle af jer, som også har været igennem noget lignende på denne her tid? Eller nogle som ved, om det på nogen måde kan skade de små fostre?

Jeg er så nervøs og håber at der er nogle som kan berolige mig lidt

Tillykke med tvillingegraviditeten. Sikke en lykke. Hvis jeg var dig ville jeg give lægen et ring. Babyerne trives jo ligeså lidt under for høj temperatur som du gør, tænker jeg. Jeg har ikke selv været igennem sygdom under mine graviditeter, men jeg kan ikke forestille mig, at feber skulle være godt for sådan nogle små størrelser, tværtimod. 

God bedring.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.