En uge over termin...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. februar 2016

Spiloppi

Jeg er gået en uge over termin, og er i bund og grund virkelig ked af det og utålmodig. Er det normalt at have det sådan? Ved jo godt at det er helt normalt at gå over tid, specielt som førstegangsfødende, men jeg føler bare at min krop ikke kan finde ud af det jeg har virkelig heftige og smertefulde plukveer, og hver gang klynger jeg mig til håbet om at de tager fart, men bliver skuffet gang på gang. Er SÅ træt af det, og synes jeg har haft det sådan on/off i lang tid nu. Vil bare have ham ud NU!!! Vil for alt i verden ikke sættes igang medicinsk, vil bare så gerne have at naturen går sin egen gang. Er der andre der har haft det på samme måde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Bshizzle

Spiloppi skriver:

Jeg er gået en uge over termin, og er i bund og grund virkelig ked af det og utålmodig. Er det normalt at have det sådan? Ved jo godt at det er helt normalt at gå over tid, specielt som førstegangsfødende, men jeg føler bare at min krop ikke kan finde ud af det jeg har virkelig heftige og smertefulde plukveer, og hver gang klynger jeg mig til håbet om at de tager fart, men bliver skuffet gang på gang. Er SÅ træt af det, og synes jeg har haft det sådan on/off i lang tid nu. Vil bare have ham ud NU!!! Vil for alt i verden ikke sættes igang medicinsk, vil bare så gerne have at naturen går sin egen gang. Er der andre der har haft det på samme måde? 

Jeg kan sagtens forstå dig 

Da jeg ventede min første, da gik jeg med tanken om at jeg ikke var god nok. 

Hvorfor ville min krop ikke hjælpe? Hvorfor kom han ikke ud til tiden? 

Men jeg blev så sat igang da jeg var 42+2 og fødte 4 timer efter 

Ja.. Øv! At blive sat igang.. Men da jeg sad og kiggede på min lille dreng og tænkte det hele igennem... 

Så er jeg ikke i tvivl om at det var fordi han bare havde det SÅ godt inde i min mave alt den tid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.