Har jeg lige aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. februar 2016

Rbf

Hej allesammen.  Er idag 6+4. Jeg vågnede imorges og der var en brun plet i mine trusser. Jeg tossede og der kom noget brunt, grumset ud. Er virkelig nervøs. Er jeg ved at abortere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Rbf

Tissede*

Anmeld Citér

11. februar 2016

Risse

Rbf skriver:

Hej allesammen.  Er idag 6+4. Jeg vågnede imorges og der var en brun plet i mine trusser. Jeg tossede og der kom noget brunt, grumset ud. Er virkelig nervøs. Er jeg ved at abortere? 

Har du smerter? Er det fortsat? Og var du meget aktiv den dag?

Jeg kan selvfølgelig ikke love noget, men som udgangspunkt vil du bløde friskt og have deciderede smerter ved en abort (det var i hvert fald hvad jeg fik at vide). Desuden er slimhinderne ved livmodermunden super følsomme og kan godt briste lidt her og der hvis man har været aktiv. 

Jeg begyndte at bløde friskt efter en rask tur i kanen og panikkede jo fuldstændigt. Da vi har været i behandling, tog de os ind til undersøgelse og en skanning, som viste at det havde været en kontaktblødning - og uden at jeg kunne mærke det, forsøgte hun at provokere en ny blødning, som kom med det samme. Men alt var fint, vi så et forsigtigt hjerteblink allerede 6+2, men jeg har blødt gammelt/brunt on and off siden den dag 5+6. 

Der er rigtig mange der bløder i løbet af graviditeten, så prøv at slappe af, selvom det er svært.

Jeg håber at det går bedre og at mit svar kunne hjælpe dig en smule

Anmeld Citér

19. februar 2016

Rbf

Da det ikke var stoppet efter et par dage bestilte jeg tid til scanning hvor jeg så det lille hjerte slå. Hun kiggede min livmoder og kunne se at blodet ikke stammede derfra. Så jeg så kom hjem fra scanning kom der en del igen, denne gang brunt og slimet. Jeg var ikke ligeså nervøs da jeg jo lige havde det er alt var som det skulle være. Nu er det det on/off kun når jeg tørre mig. Så jeg tror bsre det er fra slimhinderne. Er i dag 8+1 og skal til læge på mandag

Anmeld Citér

6. marts 2016

Yoggibear

Rbf skriver:

Da det ikke var stoppet efter et par dage bestilte jeg tid til scanning hvor jeg så det lille hjerte slå. Hun kiggede min livmoder og kunne se at blodet ikke stammede derfra. Så jeg så kom hjem fra scanning kom der en del igen, denne gang brunt og slimet. Jeg var ikke ligeså nervøs da jeg jo lige havde det er alt var som det skulle være. Nu er det det on/off kun når jeg tørre mig. Så jeg tror bsre det er fra slimhinderne. Er i dag 8+1 og skal til læge på mandag

Hvor dejligt at alt var som det skulle.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.