Anbefal en cykelanhænger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
11 svar
2 synes godt om
5. februar 2016

Happiness

Vi skal til at "nøjes" med en enkelt bil, indtil vi har fået solgt vores lejlighed. MEN for at få hverdagen til at gå op, har vi brug for en cykelanhænger. 

Vi har 2 børn. Én på 4½ og én på 2. Ham på 4 kan godt cykle, men han er stadig meget usikker i det. Så der skal være plads til ham.

Og med 2 så store børn, giver det jo lidt sig selv, at den skal være af god kvalitet, og let i stellet, da det ellers bliver noget af en vægt at cykle med.

Og da vi skal skiftes til at have anhængeren på cyklen, skal den være nem at montere. 

Nå men for at gøre en allerede lang smøre kort....

Hvilken cykelanhænger har I, og hvad kan I anbefale? Hvad skal jeg kigge efter, og hvad har ikke så stor en betydning?

Den SKAL være sikker, og prisen er som sådan en mindre detalje. Det skal bare være en anhænger, da jeg skal have cyklen med i toget efter jeg har afleveret børn. Så ladcykler, kan vi ikke bruge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har croozer kid 2 og er rigtig glade for den. Den er nem at montere. I skal nok bare købe 2 beslag så der er på begge cykler. 

Den kan også bruges som klapvogn hvis behovet skulle opstå 

Anmeld Citér

6. februar 2016

GUSO

Vi har haft en Winther dolphin og var rigtig glade for den, super nem at køre med og montere..

Anmeld Citér

6. februar 2016

Småbørnsmor

Vi har to børn. En på 3 1/2 og en på 1 1/2. Men den store er en stor dreng. Vi har en Winther Dolphin XL og er virkelig glade for den. XL hedder den fordi den er lidt højere end den normale model.

Vi har begge en beslag på cyklen og den er super nem at på- og afmontere, så vores står bare i institutionen og så skiftes vi til at hente og aflevere.

☺️

Anmeld Citér

6. februar 2016

Happiness

mor:) skriver:

Vi har croozer kid 2 og er rigtig glade for den. Den er nem at montere. I skal nok bare købe 2 beslag så der er på begge cykler. 

Den har vi haft kig på. Men er den høj indeni? Så Lukas ikke skal sidde og dukke sig. 

vi har en cykel forhandler der har ophørsudsalg. Og der er den her og en winther model. 

Vi har ferie i næste uge, så regner med at tage ungerne ud og sidde i de forskellige. Men meget rart at bide hvilke vi skal kigge nærmere på, og dem vi helt skal undgå ��

Anmeld Citér

6. februar 2016

Happiness

GUSO skriver:

Vi har haft en Winther dolphin og var rigtig glade for den, super nem at køre med og montere..

Hvor høj er den indeni? Det er mere om han kan sidde i den. Det er kun 3 km vi skal cykle, men stadig langt at sidde foroverbøjet i ��

Anmeld Citér

6. februar 2016

Happiness

Småbørnsmor skriver:

Vi har to børn. En på 3 1/2 og en på 1 1/2. Men den store er en stor dreng. Vi har en Winther Dolphin XL og er virkelig glade for den. XL hedder den fordi den er lidt højere end den normale model.

Vi har begge en beslag på cyklen og den er super nem at på- og afmontere, så vores står bare i institutionen og så skiftes vi til at hente og aflevere.

☺️

Hvor høj er din dreng? Og er der stadig godt led plads? Lukas er 112cm, og vil ikke have han skal sidde og dukke sig. 

Det ville bare være nemmere hvis han selv cykler. Men kl 7 om morgenen, er det bare nemmere at kaste ham ind i en anhænger 

Og tænker at man jo kan bruge den til strandture, skovtur og lignende så man kan have ekstra bagage med, når Lukas er vokset ud af den. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Happiness

mor:) skriver:

Kan evt lægge et tæppe i bunden og bruge til soveplads? Altså ikke mens den kære selvf. Men hvis man nu tager i skoven, og skal være der i nogle timer. Så den mindste kan tage sin middagslur i den. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

De3Guldklumper

Vi har haft Winther Dolphin XL - den var vi virkelig glade for. Den har fast bund hvilket jeg synes er klart en fordel da den så er mere stabil at stige ind i for ungerne samt den er nemmere at rengøre hvis den lige skal have en våd klud. 

Xl er med ekstra højde så din dreng på 4 1/2 vil sagtens kunne sidde i den - jeg tror mere i skal ha kigget på den samlet vægt af ungerne  om de vejer for meget til sammen og han der de måske bliver for stor. 

Anmeld Citér

6. februar 2016

Happiness

De3Guldklumper skriver:

Vi har haft Winther Dolphin XL - den var vi virkelig glade for. Den har fast bund hvilket jeg synes er klart en fordel da den så er mere stabil at stige ind i for ungerne samt den er nemmere at rengøre hvis den lige skal have en våd klud. 

Xl er med ekstra højde så din dreng på 4 1/2 vil sagtens kunne sidde i den - jeg tror mere i skal ha kigget på den samlet vægt af ungerne  om de vejer for meget til sammen og han der de måske bliver for stor. 

Kan godt være vi skal lige nærmere på den! De vejer 33kg ialt, og mener at have læst at den kan tage op til 45kg, så det tror jeg ikke bliver et problem. Og det er kun for et halvt år, måske endda mindre. Så tror måske det er den vi ender med. 

Kan man ændre selerne, så den kan bruges til et barn på sigt? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.